Ik heb morgen 5 uur de tijd om het volgende te maken en uit te serveren;
- Amuse van Komkommer, koriandersoep.
- Gemarineerde zalm met remouladesaus, met salade van pastinaak en meiknol en gefrituurde gamba.
- Aspergesoep.
- Gepocheerde pangafilet met gestoofde prei, truffelaardappelchips en tomaten aceto.
- Gebraden eendenborst met asperges, getourneerde gebakken roseval en bearnaisesaus.
- Chocolade fondant (warm chocoladetaartje met vloeibare vulling), Sinaasappelbavaroistaart met kalamansigelei, witte chocolade/specerijen parfait en kalamansisiroop.
Dus uhm.. wish me luck :’D!
Edit: Ik wist dat ze streng waren, maar dit sloeg nergens op.. Nét gezakt en het commentaar wat ik kreeg op sommige dingen was echt flut. Ik weet gewoon zeker dat als ik een sterrenkok als chef had gehad op mijn werk, dat ze me niet hadden durven laten zakken. Wat een hoerenzooi.. -sorry voor het taalgebruik maar ik ben ook gewoon echt zwaar kwaad nu- Mijn amuse werd afgezeikt en zou ontzettend slecht zijn, laat dat nu net het enige gerecht zijn wat ik overgenomen heb van het een sterrenzaak, Kurhaus -Kandinsky- in Scheveningen. Ach nevermind, ik doe gewoon her en dan haal ik het dan wel gewoon... [/chagrijnig ftw]
[ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 16:05 ]
Wie du mir, so ich dir.