• Ga ik op school bewijzen dat ik kan koken door mijn zelfstandigwerkendkok-praktijk examen af te leggen. Er is nu ongeveer al 60% gezakt, dus ik ben nu zwaar benieuwd of ik het wel ga halen ;____;

    Ik heb morgen 5 uur de tijd om het volgende te maken en uit te serveren;
    - Amuse van Komkommer, koriandersoep.

    - Gemarineerde zalm met remouladesaus, met salade van pastinaak en meiknol en gefrituurde gamba.

    - Aspergesoep.

    - Gepocheerde pangafilet met gestoofde prei, truffelaardappelchips en tomaten aceto.

    - Gebraden eendenborst met asperges, getourneerde gebakken roseval en bearnaisesaus.

    - Chocolade fondant (warm chocoladetaartje met vloeibare vulling), Sinaasappelbavaroistaart met kalamansigelei, witte chocolade/specerijen parfait en kalamansisiroop.

    Dus uhm.. wish me luck :’D!

    Edit: Ik wist dat ze streng waren, maar dit sloeg nergens op.. Nét gezakt en het commentaar wat ik kreeg op sommige dingen was echt flut. Ik weet gewoon zeker dat als ik een sterrenkok als chef had gehad op mijn werk, dat ze me niet hadden durven laten zakken. Wat een hoerenzooi.. -sorry voor het taalgebruik maar ik ben ook gewoon echt zwaar kwaad nu- Mijn amuse werd afgezeikt en zou ontzettend slecht zijn, laat dat nu net het enige gerecht zijn wat ik overgenomen heb van het een sterrenzaak, Kurhaus -Kandinsky- in Scheveningen. Ach nevermind, ik doe gewoon her en dan haal ik het dan wel gewoon... [/chagrijnig ftw]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 16:05 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Het eerste wat ik zag staan was; Komkommer.

    Ik smeek het je, doe het niet! D:
    Het is pure zelfmoord!

    Succes btw ^^

    Good luck, het klinkt alleen al lekker:9~
    Maar ik heb vertrouwen in je Kirsten, you can do it*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Suc6!(hoera)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Amai, onze examenles koken is per 2 en we moesten komkommersoep, kalfslapje met tomaat mozarella en pesto, en rode vruchten pudding maken :-)
    Veel succes!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Oh dat klinkt lekker.
    Succes!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    succes!
    nu heb ik honger dankzij jou ö
    en de koelkast is leeg


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik krijg daar echt spontaan examenstress van, terwijl ik niks met koken doe en mijn examens überhaupt pas over twee jaar zijn :'D
    Good luck:Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat klinkt heerlijk. Je moet ook maar eens voor mij koken. :9~
    ook al weet ik van de meeste dingen niet eens wat het is.
    Heel veel succes, en het lukt je wel! (flower)

    Je kunt het wel! :3


    your knife my back. my gun, your head.

    Heel erg veel succes!!!


    dream, dare, fly!

    Oke, ik ga wel voor je jujeren, ik krijg hier spontaan trek van :9~
    Succes, masterchef :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Edit: Ik wist dat ze streng waren, maar dit sloeg nergens op.. Nét gezakt en het commentaar wat ik kreeg op sommige dingen was echt flut. Ik weet gewoon zeker dat als ik een sterrenkok als chef had gehad op mijn werk, dat ze me niet hadden durven laten zakken. Wat een hoerenzooi.. -sorry voor het taalgebruik maar ik ben ook gewoon echt zwaar kwaad nu- Mijn amuse werd afgezeikt en zou ontzettend slecht zijn, laat dat nu net het enige gerecht zijn wat ik overgenomen heb van het een sterrenzaak, Kurhaus -Kandinsky- in Scheveningen. Ach nevermind, ik doe gewoon her en dan haal ik het dan wel gewoon... [/chagrijnig ftw]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jammer. :(

    =[
    Positief blijven, volgende keer haal je 't wel <3


    your knife my back. my gun, your head.