• Ik gister een leuke story aan 't lezen, maar ik heb geen abo genomen en de geschiedenis is gewist. Het was een Twilight Fanfiction. Het ging over het meisje Chloé, met felrood haar dat haar moeder had zien zelf moord plegen. Zover was ik gekomen. Herkent iemand het? x


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Niemand? ;o


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik heb geen idee, ik lees geen Twilight verhalen meer, sorry (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Ik heb geen idee, ik lees geen Twilight verhalen meer, sorry (:

    Memphis schreef:
    Ik heb geen idee, ik lees geen Twilight verhalen meer, sorry (:

    Mss even kijken in je geschiedenis? ;d

    Geen idee, sorry.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik lees wel een twilight story waar een Chloé in voorkomt, maar volgens mij is het niet dezelfde..
    Ik heb het over deze.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik lees wel een twilight story waar een Chloé in voorkomt, maar volgens mij is het niet dezelfde..
    Ik heb het over deze.


    Haha, dat is 'm niet. Daar schrijf ik zelf de Chloé pov.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.