• Ik keek laatst bij mijn story en miste een stuk of 8 hoofdstukken.
    Best wel vreemd omdat er geen crash meer is geweest (na die laatste erge waarna alles van een jaar weg was).
    Ik kan ze ook niet vinden bij hoofdstukken koppelen, ik heb al hele stukken uit mijn verhaal (op word) gekopiëerd en geplakt in het zoek vak, maar het levert niks op.

    Probeer het anders misschien met 1 zin? Wie weet, is heel die tekst teveel, maar heb je met 1 zin meer kansen om het te vinden? :/


    Where there is a sea there are pirates...

    Hmm, dat is apart. Je weet zeker dat je ze geactiveerd hebt? Want als je ze nog niet hebt geactiveerd en je kijkt bij je story vanaf je profiel, kun je ze niet zien.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 20:23 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat is wel verdacht. Vooral omdat je de enige lijkt te zijn die dat heeft.
    Ben je zeker dat ze geactiveerd zijn?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, ze waren geactiveerd.
    Ik ga toch niet hele hoofdstukken uit mijn story weglaten, of zo?
    En met een zin zoeken werkte ook niet.

    Als ik bij mijn story details kijk, zie ik die hoofdstukken ook niet. Het gaat 1, 5 t/m 8, 11 t/m 15, 17, 19, 20.

    Ik heb ze nu opnieuw geplaatst.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 9:56 ]

    Hmm, dat is wel heel apart. Ik zal eens een PB sturen naar Rutger om te vragen of hij wellicht weet waar het aan kan liggen. Maar gelukkig had je ze dan nog.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heel vreemd. Je hebt er toch wel voor gezorgd dat je ze hebt geschreven in word en opgeslagen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Memphis schreef:
    Hmm, dat is wel heel apart. Ik zal eens een PB sturen naar Rutger om te vragen of hij wellicht weet waar het aan kan liggen. Maar gelukkig had je ze dan nog.

    Echt wel, daar ben ik heel blij mee.
    Rizzoli schreef:
    Heel vreemd. Je hebt er toch wel voor gezorgd dat je ze hebt geschreven in word en opgeslagen?

    Ja, deze keer wel.
    Van de crash heb ik echt wel geleerd.
    Al heb ik nog niet al mijn hoofdstukken terug gevonden van stories die ik niet in word had gemaakt..

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 18:34 ]

    Vreemd.. Geen idee, sorry :x


    Hope goes lost but never dies.