• Ik heb vandaag al zoveel geluk gehad. Ik ben echt zo blij. Mijn dag kan gewoon niet meer stuk.
    A. StartPeople heeft gebeld om te zeggen dat ik aangenomen ben voor de vakantiejob die ik wou
    B. Ik ben aan het leren voor mijn examen Algemene Chemie en vond een paar stapjes die ik niet snapte en ik heb ze één voor één gekraakt. x')
    C. De lintjes voor het nieuw Preasidium zijn binnen van mijn studentenvereniging en ik krijg daar eentje van, want ik ben Scriptor volgend jaar.

    Nu wil ik enkel nog een goed examen en dan ben ik helemaal blij. :)

    Hebben jullie vandaag veel geluk tegemoed gekregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd!(flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uhmm nee niet echt. Ik kreeg te horen dat er een vriendin van me is aangereden en dat ik dus hoogstens een 4 heb voor mijn aardrijksunde(cat)(cat) Wel blij voor jou hoor, gefeliciteerd! <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wat het ook moge weze, congratz.
    Ja hoor, ik heb eum ... Machiavelli gespeeld

    Ik? Nee, absoluut niet.. Helaas.


    your eyes are like stars in the night.

    Cellophane schreef:
    Wat het ook moge weze, congratz.
    Ja hoor, ik heb eum ... Machiavelli gespeeld
    Altijd leuk als je dat bij De Greve mag doen^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuk!:'D

    Wat studeer jij?=) En wat voor vakantiejob heb je?^^

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 19:56 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Leuk!:'D

    Wat studeer jij?=) En wat voor vakantiejob heb je?^^
    Ik studeer Chemie aan UGent en ben aangenomen bij Tyco, wat een fabriek is. Het is wel vermoeiend want het is in ploeg werken, maar ik verdien er zot goed mee om maar een maandje te werken, daarom wou ik terug.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Altijd leuk als je dat bij De Greve mag doen^^

    Jep :---)

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ik studeer Chemie aan UGent en ben aangenomen bij Tyco, wat een fabriek is. Het is wel vermoeiend want het is in ploeg werken, maar ik verdien er zot goed mee om maar een maandje te werken, daarom wou ik terug.

    Haha heb ik ook met mijn vakantiewerk, zwaar, in ploegen in een retail maar verdient ook echt goed =).
    Chemie ö Pfuh jij liever dan ik hoor :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Haha heb ik ook met mijn vakantiewerk, zwaar, in ploegen in een retail maar verdient ook echt goed =).
    Chemie ö Pfuh jij liever dan ik hoor :'D.
    Hah. Het is alles behalve gemakkelijk, maar de Chemie zelf doe ik zeer graag, jammer van de brolvakken die we erbij krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Hah. Het is alles behalve gemakkelijk, maar de Chemie zelf doe ik zeer graag, jammer van de brolvakken die we erbij krijgen.

    Haha bij mij is het eerder, de rest doe ik graag, jammer van die chemie :'D. Nou uiteindelijk valt de chemie bij mij wel mee, 't is niet zoveel maar bio-organische is echt wél moeilijk o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat leuk voor je!
    Nee ik heb meer dan 6 uur aan een verslag gewerkt, die schijnbaar volgens die juf morgen af moest zijn, wat pas volgende week is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Haha bij mij is het eerder, de rest doe ik graag, jammer van die chemie :'D. Nou uiteindelijk valt de chemie bij mij wel mee, 't is niet zoveel maar bio-organische is echt wél moeilijk o.O
    hah. Wat doe je dan wel van richting?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn examen is verpest, ik heb koffie geknoeid en ben van de trap gevallen. Kut dag. En op wonderlijke wijze was ik nog vrolijk en toen besloot iTunes om te gaan etteren en nu ben chagrijnig.
    Maar ik ben blij voor je (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kende vandaag ook geluk want onze werkwinkel ging echt heel goed en mijn eigen individuele presentatie ging gewoon oki. En ik kende ook geluk omdat ik mijn band met die Milan nog wat heb vergezelligd, haha. :'D En ik zou nog meer geluk gekend hebben als Miles nu in mijn living stond. En vanaf morgen heb ik weer ongeluk, ah.