• Ik heb hartstikke veel pijn; Oorontsteking. En voel me superduizelig. Alles draait! :| En nu kan ik dus morgenavond NIET mee naar de musical: Zorro. Echt ik zit gewoon te huilen. Had me er ZO op verheugt!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Je kan altijd nog een andere keer gaan! Blijf gewoon positief denken en wie weet is het morgen weer over


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Misschien als je belt kan je iets regelen, dat je kaartje naar een andere datum word verschoven?


    Some angels have no wings.

    UnderTheSea schreef:
    Je kan altijd nog een andere keer gaan! Blijf gewoon positief denken en wie weet is het morgen weer over


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    eeeey een iemand die op me lijkt. ik voelde me klote. haal eens goede cijfers vooor een moeilijk vak en klaar. ik heb een 9 voor frans(hoera)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is vervelend...
    Hmm, ik weet niet of het bij jou werkt, maar als ik pijn heb, ga ik meestal de Lama's kijken, dan lig ik altijd in een deuk. (A)
    Lama's_O_
    Ik hoop voor je dat het snel over gaat en je een andere keer naar Zorro kan.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Nee sorry, ik voel me nog kutter.
    Succes.


    Your make-up is terrible

    Dankjewel allemaal!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Saepe schreef:
    Dat is vervelend...
    Hmm, ik weet niet of het bij jou werkt, maar als ik pijn heb, ga ik meestal de Lama's kijken, dan lig ik altijd in een deuk. (A)
    Lama's_O_
    Ik hoop voor je dat het snel over gaat en je een andere keer naar Zorro kan.

    Dat doe ik ook altijd.
    Nu zal het alleen niet werken, want ik heb pijn bij mijn ribben -.- Er zijn ribben verschoven, er zitten dingen geblokkeerd, etc. -.-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    *geeft handje M&M's*
    "PLUR, dude! Peace, Love, Understanding, Respect."


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    *geeft handje M&M's*
    "PLUR, dude! Peace, Love, Understanding, Respect."

    hahaha bedankt ,nice try! :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Dat doe ik ook altijd.
    Nu zal het alleen niet werken, want ik heb pijn bij mijn ribben -.- Er zijn ribben verschoven, er zitten dingen geblokkeerd, etc. -.-

    aiks, dat is vervelend...
    Deze kwam ik nog even tegen, als je nog een beetje kan lachen zijn ze wel leuk om te luisteren:


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    aiks, dat is vervelend...
    Deze kwam ik nog even tegen, als je nog een beetje kan lachen zijn ze wel leuk om te luisteren:



    Nou uhhm dat maakt me nóg meer depressed (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)

    Nou uhhm dat maakt me nóg meer depressed (krul)

    Zoals ik al zei, je moet nog een beetje kunnen lachen. (en misschien tegen een beetje zelfspot kunnen)
    Naja, het werkt ook niet bij iedereen, maar ik lig altijd dubbel. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca