• Stel, er is een rechtszaak. Persoon 1 getuigt tegen persoon 2. Mag persoon 2 dit dan van te voren weten?
    Ik hoop dat het zo duidelijk is.x]


    everything, in time

    Volgens mij wel :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crosses schreef:
    Volgens mij wel :'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik geloof dat dat best mag. Maar het is geloof ik niet verplicht, maar dat weet ik niet zeker.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Think so, yeah.


    "I shut my eyes in order to see.'

    No idea 0.o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als ik het goed heb moet de verdediging alle getuigen en bewijzen van te voren kennen. En andersom natuurlijk ook.
    Maar dat weet ik niet 100% zeker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, er word een lijst gemaakt van alle getuigen vantevoren. Tenminste wel in The Good Wife


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, dat lijkt mij wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hangt af van de case


    edit: volgens hetgene ik verstaan heb van mijn fantastische politierechter/vader van mijn beste vriendin mag je dat weten in lichte cases of als ze ervan overtuigd zijn dat diegene geen gevaar loopt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 16:29 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    jhaa denk et well


    I'm short

    O.o
    Heb je iets stouts gedaan, Marleen(N)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hangt ervanaf volgens mij =o Dan kan hij je namelijk al vermoorden voor die rechtzaak.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Crosses schreef:
    Volgens mij wel :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.