• Naww, dit vind ik zielig voor 'm, dat moet echt pijn gedaan hebben.
    Krijgt een microfoon per ongeluk in zijn gezicht geslagen en begint vervolgens te bloeden. ):
    Hij blijft wel als een beest doorspelen, wat ik supervet vind. Live like there is no tomorrow! Doorgaan! ;D

    Voor degene die echt het geduld niet hebben om naar lekkere mannen te kijken en luisteren, rond 3:30 gebeurd het, dus je kan doorspoelen naar 3:20. De klap lijkt niet zo hard, maar als je iets verder in de clip ziet hoe het blood over zijn gezicht loopt merk je wel dat het toch vrij hard was. ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I KEN HEM. IT'S LIKE OH NO. D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ja he godverpleures nog aan toe hij doet 't niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    ja he godverpleures nog aan toe hij doet 't niet.


    Haha, dat is omdat youtube aan de kant van Zacky staat, Sem. Die weten hoe je bent. (nerd)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gaahhh hij doet et niet 8\

    Christ schreef:
    I KEN HEM. IT'S LIKE OH NO. D:


    My heart did this Maar hij gaat wel door zoals alleen echte mannen dat doen, dus dat is wel weer goed. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Celestial schreef:
    Gaahhh hij doet et niet 8\


    Ook niet als je hem in youtube zelf opent?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    My heart did this Maar hij gaat wel door zoals alleen echte mannen dat doen, dus dat is wel weer goed. ;D

    Ja, klopt ouwe. Ik wil echt op 'm jumpen met 'n EHBO kit en hem verzorgen. En er dan vandoor gaan met Syn. Maar Zacky is ook een echte man met echt borsthaar.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb het hele film in spanning gezeten en ik zág de klap niet eens.:'D
    Maar net wel! Ziet er pijnlijk uit.D:


    everything, in time

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ook niet als je hem in youtube zelf opent?

    vergeten te proberen -slimheid-

    god, dat ziet er best pijnlijk uit hoor..

    Progeny schreef:
    Ik heb het hele film in spanning gezeten en ik zág de klap niet eens.:'D
    Maar net wel! Ziet er pijnlijk uit.D:


    Ja, valt ook niet zo op, daarom lijkt het ook niet erg. Maar naderhand zit z'n halve gezicht en z'n nek vol met bloed en je ziet dat 'ie een paar keer echt stond te draaien op z'n benen. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ja, valt ook niet zo op, daarom lijkt het ook niet erg. Maar naderhand zit z'n halve gezicht en z'n nek vol met bloed en je ziet dat 'ie een paar keer echt stond te draaien op z'n benen. ):


    Agèrm! Maar waar is hij dan precies geraakt? Ik bedoel, als je gaat staan draaien is dat geen goed teken.(nerd)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Agèrm! Maar waar is hij dan precies geraakt? Ik bedoel, als je gaat staan draaien is dat geen goed teken.(nerd)


    Volgens mij boven op z'n hoofd, want hij stond met z'n rug naar Matt toe, toen die met de mic begon te draaien aan de kabel ervan en toen werd hij geraakt. En je ziet in zowel z'n gezicht als in z'n nek bloed, dus 't was een 'goede' voltreffer.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Volgens mij vind hij het gewoon bad ass om met bloed op te treden :'D


    -

    wait



    ze zien er hot uit


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    Volgens mij vind hij het gewoon bad ass om met bloed op te treden :'D


    Waarschijnlijk wel. :'D


    Joker schreef:
    wait



    ze zien er hot uit


    Told you so. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.