• Weet niet of hier al een topic over is

Ik zat dus gewoon een beetje rond te kijken op youtube en toen kwam ik dit tegen en ik dacht: Waarom wordt hij in de handboeien geslagen?

Wat vinden jullie?

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

o die aflevering (die is aleen nog maar uit geweest in de vs)
    nou kijkt:
    die ene "vader" van hem is door midden gehakt met een zwaard (gezellig he)
    door een een of ander japanse bende maar die jongen had het dus gezien en nam de zwaard mee om zig zelf te beschermen tegen die gasten want ze kenen hen en zijn "vader" maar ja het is dus het moord wapen en 9 van de 10x als je het moord wapen ben je verdacht van moord
    =D
    maar aan het eind is hij weer vrij gelaten enzo en weer bijna ontvoerd blablabla..

[ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:53 ]

Shoganai i ne~

ben ik de enige die die aflevering heeft gezien )op internet) xD

Shoganai i ne~

Ik heb hem alleen maar gekeken omdat boo boo er in kwam :$

"Ignite, my love. Ignite."

BePretending schreef:
    o die aflevering (die is aleen nog maar uit geweest in de vs)
    nou kijkt:
    die ene "vader" van hem is door midden gehakt met een zwaard (gezellig he)
    door een een of ander japanse bende maar die jongen had het dus gezien en nam de zwaard mee om zig zelf te beschermen tegen die gasten want ze kenen hen en zijn "vader" maar ja het is dus het moord wapen en 9 van de 10x als je het moord wapen ben je verdacht van moord
    =D
    maar aan het eind is hij weer vrij gelaten enzo en weer bijna ontvoerd blablabla..

Hoe heet die aflevering? En waar heb je hem gezien? Ik wil hem ook zien :Y)

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

UnderTheSea schreef:
    (...)
    Hoe heet die aflevering? En waar heb je hem gezien? Ik wil hem ook zien :Y)

o het is toch op tv geweest xD
    klik
    het enige wat je moet doen is op "search links" kliken en je moet deze over houde als je goede kwalitiet wilt :Y) : mega video of videobb (videobb is de beste) maar je kan daarop maar max 72 min kijken (1 aflevering ongeveer 40 tot 43 min) :Y)

[ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 18:42 ]

Shoganai i ne~

BePretending schreef:
    (...)
    o het is toch op tv geweest xD
    klik
    het enige wat je moet doen is op "search links" kliken en je moet deze over houde als je goede kwalitiet wilt :Y) : mega video of videobb (videobb is de beste) maar je kan daarop maar max 72 min kijken (1 aflevering ongeveer 40 tot 43 min) :Y)

Thak you (flower) :Y)