• sommige mensen iets tegen homo´s, lesbi´s en biseksueelen. Ik bedoel het zijn mensen. Laat hun gelukkig zijn. Ik vind het geen smoes van in de Bijbel/Koran staat dat het niet mag. Nou ik heb een stukje gelezen van de bijbel waarin staat dat iedere mens een liefde moet vinden. Er staat niet bij of het van het andere geslacht meot zijn. Sorry maar ik vind het gezeur het boeit me echt neit zolang hun gelukkig zijn en niet andere regels voor zichzelf openstellen vind ik het best hoor.

    Oke dit moest ik kwijt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke.
    Nou, ik vind dat mensen elkaar geluk moeten gunnen, of ze nou homo/bi/lesbi zijn. Ieder mens is gelijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Er zijn nu eenmaal sommige mensen die hoe moet ik het zeggen, "ouderwets" zijn, en die het normaal vinden dat een koppel gevormd is door ene jongen en een meisje. Oké, soms vind ik met misschien ook raar als ik een jongen met een jongen of een meisje met een meisje zie zoenen, maar als zij zo gelukkig zijn, is dat toch hun probleem?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het mag ook niet in de Islam lol. Maar als je Homo/Lesbie/bi bent. Accepteer ik het is diegene's leven en niet die van mij. En sowieso er zijn genoeg Marokkaanse homo's, en daar heb ik ook niks op tegen

    Ik heb er niets op tegen. Als hun maar gelukkig zijn, daar is toch niks mis mee?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb er niets op tegen want ben zelf bi


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Sommige mensen zijn nog heel old-fashioned en vinden gewoon dat een man met een vrouw moet zijn. De bijbel heeft ook iets tegen homo's misschien speelt dat mee, maar over het algemeen accepteren mensen het wel.

    Ik vind het geen smoes van in de Bijbel/Koran staat dat het niet mag.

    Ik wel. Sterker nog; dat is misschien wel de belangrijkste reden dat mensen wat tegen homoseksuelen hebben. De bijbel heeft meer invloed dan je wellicht zou denken en dat is ook zeker niet te onderschatten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige mensen hebben geen leven of vinden het gewoon vies als twee mensen van het zelfde geslacht met elkaar zoenen.
    Ach, mensen moeten kunnen haten. Alleen ze moeten het wel voor zich kunnen houden.


    Ik ben gemeen xoxo

    Mij maakt het niets uit op welk geslacht iemand valt.
    Maar het is idd vet stom dat anderen er wel over gaan discrimineren:S


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omdat het onnatuurlijk is dat mensen van hetzelfde geslacht een relatie krijgen. Daarom (krul)


    -

    Ik vind het geen smoes van in de Bijbel/Koran staat dat het niet mag.

    Is het ook niet,volgens mij staat dat niet eens acht in de Bijbel. Dat zou ik anders heel vreemd vinden omdat homo liefde in de tijd van Jezus als een van de mooiste en beste vormen van liefde word gezien. Zij dachten toen dat dat beter was dan de liefde tussen man en vrouw of zoals mijn leraar zei 'je gaat toch niet met een vrouw naar bed,die maakt je alleen maar dom.' Ok die redenatie klopt ook niet maar ze hebben wel ergens gelijk. Het is een hele mooie vorm van liefde. Persoonlijk vind ik zulke liefdes in films en series ook altijd mooier en echter.

    @Genius
    Als het onnatuurlijk is waarom bestaat het dan sinds de eerste beschavingen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Genius schreef:
    Omdat het onnatuurlijk is dat mensen van hetzelfde geslacht een relatie krijgen. Daarom (krul)

    Ik vind dat echt de slechte beargumentatie die je kunt geven.


    OT:
    Ik snap ook niet waarom je iets tegen homos/lesbisch/bisexuele mensen kunt hebben. Mijn moeder is bisexueel, net als een vriendin van me. Ik heb daar echt totaal geen problemen mee. Zelfs als 2 mannen voor mijn neus zouden zoenen, zou ik daar absoluut niks op tegen hebben. Ik zou ze zelfs bewonderen, omdat ze ervoor uit durven te komen.
    Want dat is het grootste probleem, mensen kunnen of willen het niet accepteren. En ik kan het niet snappen, want ze zijn niet anders dan wij.

    Zo dat was mijn preek voor vandaag


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet niet waarom mensen dat vinden. Ik vind dat biseksuelen/homoseksuelen enz, sowieso altijd vreemd worden behandeld. Of ze worden gehaat of extreem gerespecteerd en weet ik veel wat. Ze worden in elk geval nooit normáál behandeld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LENI schreef:
    Oke.
    Nou, ik vind dat mensen elkaar geluk moeten gunnen, of ze nou homo/bi/lesbi zijn. Ieder mens is gelijk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geen idee waarom sommige mensen iets tegen hen hebben, maar mij maakt het niets uit. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'