Foto bij 24. Niall Horan

volgende stukje (:
reacties/kudos?

IK was naar mijn kamer gelopen en at niks. Ik kwam de hele dag niet uit mijn kamer en zat de hele dag en nacht te huilen.
Het enige waar ik aan kon denken, was aan Febe. Het was al de volgende middag en ik had nog altijd niks gegeten of gedronken.
Ik hoorde wat stemmen beneden maar letter er niet op. Het waren waarschijnlijk de jongens.
Na een paar minuten hoorde ik iemand kloppen op mijn deur. “Ga weg”, zei ik.
Mijn deur ging open en Febe kwam naar binnen. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel.
Ik zei tegen haar: “Febe, sorry voor alles. Ik wist echt niet dat ze zo reageren. Hij heeft gezegd dat we geen koppel meer mogen zijn, maar dat wil ik niet. Zonder jou kan ik niet meer leven. Ik hou van jou.”
“Ik hou ook van jou. Voor altijd”, antwoordde ze. Ik kuste haar zacht op de lippen en ze kuste me al snel terug, waarna onze tongen erbij kwamen.
We keken elkaar in de ogen en ik zag een glimlach op haar gezicht.
Ze vroeg me of we terug naar de andere jongens gingen en ik antwoordde ja. We liepen rustig hand in hand naar beneden.
De jongens en een meisje dat ik niet kende zaten naar tv te kijken en ze keken op van het scherm toen we binnen kwamen.
Liam vroeg of het terug goed was tussen ons en we antwoorden ja terwijl we elkaar in de ogen keken.
Ik vroeg Febe of ze even meeging eten halen in de keuken en we liepen samen naar de keuken.
Ik nam een pak chips uit de kast en een blikje cola. We liepen terug naar de woonkamer en we gingen zitten.
Febe ging tussen mij en Louis zitten en legde haar hoofd op mijn schoot. Ik aaide over haar hoofd heen en we keken allemaal naar de tv.
Febe viel al snel in slaap en het meisje lag op Zayn zijn schoot te slapen.
Ik vroeg aan Zayn wie dat meisje is, en hij antwoordde: “Dat is de beste vriendin van jouw liefje, ze is naar hier gekomen gisteren en dan meegegaan met Louis en Febe naar hier.”
“Ow okee goed dat ik dat weet”, antwoordde ik. Het was ondertussen al nacht en de jongens en ik gingen slapen.
Ik wou Febe niet wakker maken, dus nam ik haar in mijn armen en droeg haar naar boven.
Ik deed haar een T-shirt van me aan en legde haar in mijn bed. Ik maakt me zelf klaar en ging dan in bed liggen.
Ik viel direct in slaap en de volgende ochtend werd ik al vroeg wakker.
Febe drukte een kus op mijn mond en ik kuste haar terug. “Ben je al zo vroeg wakker?” vroeg ik haar.
“Niall, slaapkop, het is al 10uur.” We maakten ons klaar en gingen dan naar beneden ontbijten.
Als we in de woonkamer kwamen, zagen we Zayn en Liam in de zetel zitten.
Febe vroeg aan Zayn waar dat Silke was en hij antwoordde: “Ze is boven op haar kamer.”
Hij zat hier met een kwaad gezicht en Febe vroeg of er iets gebeurd was tussen hun 2.
“Ja, en ik wil er niet over praten”, zei hij kwaad en hij liep naar buiten.
Febe zei tegen mij dat ze met Silke ging gaan praten en dat ik hier moest blijven. Ik gaf haar een kusje en dan liep ze naar boven.
Ik ging naar de keuken en nam wat eten en ging bij Liam in de zetel zitten.
We praten wat met elkaar en na een paar minuten kwamen Silke en Febe samen naar beneden.
Silke liep naar buiten, naar Zayn waarschijnlijk en Febe kwam naar mij. Ik knuffelde haar en vroeg haar wat er was tussen Zayn en Silke?
Ze antwoordde: “Zayn is verliefd op haar, en zij is ook op hem, maar ze wil wachten met koppel worden totdat ze elkaar wat beter kennen.”
Ik zei: “Ik begrijp Silke ook wel een beetje en het zal wel goed komen tussen haar en Zayn.”
Net nadat ik dat had gezegd kwamen ze hand in hand het huis binnen en ze zagen er gelukkig uit samen.
Ze waren super schattig samen en ik was er zeker van dat ze een koppel gingen worden.
Ik vroeg aan Febe wat we gingen doen vandaag en ze vroeg of we met iedereen in Londen konden gaan shoppen?
Ik zei dat het goed was en stelde het voor aan de anderen. Ze vonden het allemaal een goed idee en we maakten ons klaar om te vertrekken.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen