Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Een geweldig verhaal,met vast een geweldig einde.
Ik heb er respect voor dat je liever je best doet om een goed einde te schrijven dan er gewoon een einde aan te maken zodat het voorbij is.Ik wens je hierbij veel succes met dit verhaal en de andere verhalen waar jij aan meewerkt.
Graag mij te verwittigen in mijn gastenboek als je verder gaat.Ik heb wel een abo op deze story maar ik ben heel erg slecht in het bijhouden hiervan.
Veel succes
amberkishatu
Zou je het mij kunnen laten weten als je ermee verder gaat? ^^
Het lijkt me een hele leuke story, maar ik kan het niet hebben als stories plotseling eindigen en bespaar me de ergernis liever.
Reageer (26)
Hey,
9 jaar geledenDit is een geweldig verhaal en ik zou graag willen weten hoe het afloopt.
Ik hoop dat je weer gaat schrijven
Zou je alsjeblieft er een einde aan kunnen maken? Dit bericht is al 2 jaar oud en ik wil graag weten hoe het afloopt
9 jaar geledenEen geweldig verhaal,met vast een geweldig einde.
9 jaar geledenIk heb er respect voor dat je liever je best doet om een goed einde te schrijven dan er gewoon een einde aan te maken zodat het voorbij is.Ik wens je hierbij veel succes met dit verhaal en de andere verhalen waar jij aan meewerkt.
Graag mij te verwittigen in mijn gastenboek als je verder gaat.Ik heb wel een abo op deze story maar ik ben heel erg slecht in het bijhouden hiervan.
Veel succes
amberkishatu
Zou je het mij kunnen laten weten als je ermee verder gaat? ^^
1 decennium geledenHet lijkt me een hele leuke story, maar ik kan het niet hebben als stories plotseling eindigen en bespaar me de ergernis liever.
Ik wacht in spanning af.
1 decennium geleden