23. Zayn
Ik werd al vroeg in de ochtend en lag te kijken naar hoe Silke lag te slapen. Ik gaf haar een kusje op haar wang en ze deed haar ogen open.
“Goedemorgen Zayn”, zei ze tegen me. Ik vroeg haar of ze goed had geslapen en ze antwoordde “ja tuurlijk.”
Ik wist niet wat te doen, al van het moment dat ze hier binnen kwam ben ik smoorverliefd op haar.
Ik moest het haar vertellen, maar hoe? Wat als ze nooit meer tegen me wilt praten?
Ik besloot om het haar te vertellen en zei: “Silke, er is iets wat ik je moet vertellen”
“ja, en dat is?” antwoordde ze.
Ik vertelde: “Silke, vanaf je hier gisteren binnen kwam ben ik smoor verliefd op je. Je bent zo mooi en ik wou je dit zeggen. Misschien ben je niet op mij, en wil je gewoon vrienden blijven. Als dat zo is, is dat voor mij goed.” Ik was bang voor haar antwoord en ze antwoordde niks.
“Silke?”
“Euh ja sorry Zayn, luister, ik ben ook verliefd op je, maar we kennen elkaar nog maar van gisteren. Ik zou liever wat wachten met een koppel worden, totdat we elkaar wat beter kennen. Ik hoop dat je begrijpt”, zei ze.
Ik was al blij dat ze me had geantwoord en ik begreep ook wel wat ze had gezegd.
Het was waar dat we nog niet zoveel van elkaar weten. Ik kuste haar op de mond en ze zei daarna: “Zayn, het is beter dat je dat nu nog niet doet.”
“Oké sorry”, antwoordde ik. Ik stond recht en liep naar de woonkamer.
Ik ging in de zetel zitten en zette de tv aan. Na een paar minuten kwam Liam naar beneden en vroeg me waar Silke is?
Ik antwoordde dat ze op mijn kamer was en hij vroeg wat er was?
Ik zei: “Ik ben smoorverliefd op Silke vanaf dat ze hier binnenkwam en ik heb dat haar daarnet verteld. Ze zei dan dat ze ook op mij is, maar dat ze wil wachten met koppel worden, omdat we elkaar nog maar van gisteren kennen.”
“Maar dat is toch goed?” antwoordde Liam. “Ik weet het allemaal niet meer Liam”, zei ik.
Hij gaf me een knuffel en dan kwamen Niall en Febe ook naar beneden. “Waar is Silke?” vroeg Febe aan me.
“Ze is boven op mijn kamer”, antwoordde ik. “Is er iets gebeurd?” vroeg ze. “Ja, en ik wil er niet over praten.”
Ik liep naar buiten, want ik had frisse lucht nodig. Ik ging op het bankje voor ons huis zitten en kon aan niks anders denken dan aan Silke.
Opeens voelde ik iemand zijn handen rond mij nek leggen. Ik keek naar boven en zag dat Silke daar stond.
Ze kwam naast me zitten en zei “Sorry voor daarnet, ik had niet zo mogen reageren. Echt het spijt me, kun je het me vergeven?”
Ik zei: “Ja tuurlijk, het is ook mijn schuld. Ik had je niet mogen kussen zonder dat je het wou”, en gaf haar een knuffel.
“Ik hou van jou Zayn”, fluisterde ze in mijn oor. We stonden op van het bankje en liepen terug naar binnen.
Reageer (2)
Oooooooooh
1 decennium geledenOooh Zaynieeeeeeee
1 decennium geleden