heyhey, SORRYYY dat jullie zo lang moesten wachten!! maar was het het wachten waard? of niet? hahah, maar een klein stukje nu want ik moet naar bed haha

btw VINDEN JULLIE MIND IS BLOWN OOK ZO GEWELDIG ALS IK???
als je iets boeiends te vertellen hebt zegt het dan haha gewoon omdat ik me dan niet verveel!

veel leesplezier xoxo mij=)

Vanuit Linde

De volgende morgen word ik wakker en zie dat Daan niet meer naast me ligt, huh waar is die nou? Mijn vraagt word bijna meteen beantwoordt, want hij komt binnenlopen met een ontbijtje voor ons allebei. “hee! Je bent ook wakker!” zegt hij vrolijk en hij geeft me een kus. Ik glimlach ook en samen eten we het ontbijtje op. Na het ontbijt komen mijn ouders binnen lopen samen met de dokter “Linde, je mag naar huis maar je mag nog niet te veel doen!” ik knik rustig en sta dan op. Eventjes wankel ik maar al snel gaat het gewoon goed en pak ik mijn spullen om vervolgens samen met mijn ouders en Daan het ziekenhuis uit te lopen. We stappen de auto in en 1,5 uur later rijden we het dorpje Goor weer in. “ga je nog even mee naar mij?” vraag ik aan Daan, “is goed, zolang je wil dat ik bij je blijf doe ik dat!” ik bloos een klein beetje en zeg zacht “aahw, dat is heel lief van je!”. We rijden de oprit op van mijn huis en allemaal stappen we uit. Ik loop meteen richting de bank en ga rustig liggen. Daan komt naast me zitten en zegt dan zo zacht mogelijk tegen me “we moeten wel de politie bellen he” ik knik en zeg dat ik het nog niet tegen mijn ouders heb gezegd. “dan gaan we dat nou met z’n 2en doen” zegt Daan vastberaden en hij staat op om mijn ouders te halen. Even later komt hij samen met mijn ouders terug lopen en gaan we met z’n alle op de bank zitten. “nou vertel het eens lieverd” zegt mijn vader en ik knik, met een brok in me keel begin ik het hele verhaal te vertellen. De smsjes, de man de eerste keer, het mes, de tweede keer, alles komt eruit en ik voel de tranen over mijn wangen lopen. Daan komt naast me zitten en slaat een arm om me heen en dan barst ik helemaal in tranen uit. Mijn ouders schrikken zichtbaar van het hele verhaal en besluiten dan dat we inderdaad de politie moeten bellen.

Reageer (8)

  • JanineL

    Het is echt een super verhaal. Ga please snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • iriseveraard_

    mind is blown is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahah jou stukje ook !!!!

    1 decennium geleden
  • MINIik

    snel verder ik wil niet wachten .
    o wil je wat hebben om je niet te vervelen kijk in de watsapp groep .
    over ronan parke daar zal je vast van schrikken of je gaat het vaag vinden of je gaat denken dat het niet waar is maar ach haha . het is echt waar maar je moet zelf weten nou xx smurfje serena

    1 decennium geleden
  • inezjansen

    Dit is egt zoooo mooi verhaal !! Snel verderr !! :D

    1 decennium geleden
  • KusxJanneke

    snel door!
    oja we moesten iets leuk vertellen hea... uhm uhm ik vind je lief :D hahah en MIB is idd awesome
    Kus'x (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen