22.Silke
echt raar..
krijg ik veel reacties/kudos
Ik was super zenuwachtig omdat ik de andere jongens van One Direction ook ging ontmoeten.
Louis deed de deur open en we stapten naar binnen. Toen Harry vroeg: “Hallo, wat is jouw naam beautiful meisje”, begon ik echt heel hard te blozen.
Ik fluisterde Febe in haar oor en ze antwoordde dat ik hem moest antwoorden.
Dus ik antwoordde: “Hallo, ik ben Silke de beste vriendin van Febe.”
Ze gaven me alle drie een knuffel en dan zei Febe dat ze naar Niall ging.
Louis vroeg nog of het ging lukken en ze antwoordde ja en ging dan naar boven. Ondertussen gingen Louis en ik in de zetel zitten.
Ik ging naast Zayn zitten en Louis tussen Harry en Liam. We zaten rustig in de zetel, toen Zayn me opeens vroeg waarom ik hier in Londen ben?
Ik antwoordde: “Febe belde me gisteren middag op en ze zei me dat een relatie had met een beroemd iemand en dat ze niet mochten samen zijn van het management. Maar ze wou me toen nog niet zeggen wie het was, dus kwam ik naar haar hier in Londen. Toen ik dan toe kwam bij haar deed Louis de deur open en ja werd ik helemaal gek en dan hebben we Febe proberen overtuigen om naar Niall te komen en het is gelukt.”
Zayn antwoordde: “Silke, bedankt voor Louis te helpen, echt waar, zonder jouw hulp was het misschien nooit gelukt om hun te laten praten met elkaar. Het was echt erg voor ons om onze beste vriend zo te zien.”
Hij gaf me nog een knuffel en ik was echt zo blij. We waren nog met elkaar aan het praten en ik was echt super blij.
Ik kon het nooit geloven dat ik in mijn leven bevriend ging worden met One Direction.
Na een tijdje kwamen Febe en Niall samen hand in hand de trap af. Ze zagen er super gelukkig uit samen en ik was zo blij voor hen.
Febe en Niall kwamen bij ons in de zetel zitten en Febe viel in slaap op Niall zijn schoot.
Ik legde mijn hoofd tegen Zayn zijn schouder en hij legde direct zijn arm om me heen.
Ik voelde me vanbinnen in mijn lichaam helemaal warm worden, ik was zo gelukkig.
We zaten een tijdje zo in de zetel, maar het werd al snel laat en we gingen allemaal naar boven gaan slapen.
Niall droeg febe naar boven en Zayn vroeg me of ik bij hem wou slapen en natuurlijk antwoordde ik ja.
We liepen naar zijn kamer en opeens bedacht ik me dat mijn kleren allemaal in mijn hotelkamer liggen, dus ook mijn pyjama.
Dus vroeg ik aan Zayn: “Euhm Zayn, ik ben mijn pyjama vergeten op het hotel, zou ik een T-shirt van jou mogen lenen?”
“Ja tuurlijk”, antwoordde hij me en gaf me een T-shirt. Ik liep naar zijn badkamer en maakte me daar klaar.
Als ik klaar was, liep ik terug naar Zayn zijn slaapkamer en ging hij zich klaar maken.
Hij kwam terug in alleen zijn boxershort. Man wat heeft hij toch een hot lijf. Hij kwam bij me in zijn bed liggen en legde zijn arm rond me heen.
Ik gaf hem vlug een kusje op zijn wang en zei slaapwel tegen hem. Ik was zo moe en viel direct in slaap.
De volgende ochtend werd ik wakker van iemand die me een kusje gaf op mijn gezicht.
Ik deed mijn ogen open en zag Zayn zijn gezicht voor me. “Goedemorgen Zayn”, zei ik.
“Goedemorgen Silke, goed geslapen?” vroeg hij. “Ja tuurlijk”, antwoordde ik. “Silke, er is iets wat ik je moet vertellen”, zei hij. Ik vroeg: “Ja en dat is?”
Reageer (3)
Aaaawh!!!! se cute
1 decennium geledenOMG telll meeeeeeeeeeeeeeeeeee
1 decennium geledenOEEEEEH OMG ZO SPANNEND :o
1 decennium geleden