20. Febe
En het is vakantie
kan ik veel reacties/ kudootjes krijgen?
xxx Lisa
De hele nacht sliep ik slecht. Om de paar uur werd ik wakker en geraakte dan moeilijk terug in slaap.
Ik legde me wat dieper in Louis zijn armen omdat dit veiliger voelde. Ik probeerde nog wat te slapen, maar dan werd ik wakker.
Ik zag dat Louis aan het staren was naar mij en vroeg hem: “Lig je hier al lang zo naar mij te kijken?”
Hij antwoordde: “Ik keek niet naar jou hoor.” “Hahaha, ja dat zal wel”, zei ik en smeet een kussen naar zijn hoofd.
Hij smeet natuurlijk één terug op mijn hoofd en het werd een kussengevecht. Na een tijdje hoorden we iemand kloppen op de deur.
Ik zei: “Kom maar binnen”, en Silke kwam naar binnen gestapt. “Stoor ik jullie?” vroeg ze.
“Nee, tuurlijk niet, kom maar,” antwoordde Louis. Ze kwam bij ons op het bed zitten en vroeg me of ik naar Niall ging gaan vandaag.
Ik had er heel de nacht van wakker gelegen, maar ik wist er nog altijd geen antwoord op.
Ik antwoordde Silke: “Ik weet het echt niet. Ik durf niet.” “Je moet het echt doen, ik wil wel meegaan met je of Louis als je wilt?” zei Silke.
Ik vroeg: “Kunnen jullie dan allebei meegaan?” en Louis antwoordde: “ Ja tuurlijk.”
Ik zei dat ik me ging klaar maken om te vertrekken en liep naar de badkamer.
Als ik klaar was, ging Louis zich klaar maken en na een half uurtje vertrokken we.
Na 10 minuten stappen, kwamen we aan bij de jongens hun appartement. Louis nam zijn sleutel en deed de deur open.
We stapten alle drie naar binnen, en ik zag dat Liam, Zayn en Harry in de zetel zaten. “Waar is Niall?” vroeg ik.
“Hij is al van gisteren niet meer uit zijn kamer gekomen, zelf niet om te eten. Hij mist je echt Febe ga nu naar hem, Febe”, zei Liam.
“Wie is dat meisje?” vroeg Harry. Ik antwoordde: “ Dat is mijn beste vriendin, ze is gisteren naar hier gekomen omdat ik niemand meer had. Pas op ze is een hele grote fan van jullie, ze kan elk moment beginnen gek worden.”
“Hallo wat is jouw naam, beautiful meisje?” vroeg Harry. “Zei Harry nu net dat ik mooi ben?” vroeg Silke fluisterend in mijn oor.
“Ja, allé zeg iets tegen hem”, antwoorde ik. “Hallo, ik ben Silke de beste vriendin van Febe”, zei Silke tegen Harry.
De drie jongens gaven haar een knuffel en dan zei ik dat ik naar Niall ging. “Gaat het lukken?” vroeg mijn broer me nog en ik antwoordde ja.
Ik liep naar boven en klopte op Niall zijn deur. “Ga weg”, hoorde ik van achter de deur komen.
Ik deed toch de deur open en zag Niall zijn hoofd naar me draaien. Hij kwam naar mij toe gelopen en gaf me een knuffel.
Hij zei: “Febe, sorry voor alles. Ik wist echt niet dat ze zo reageren. Hij heeft gezegd dat we geen koppel meer mogen zijn, maar dat wil ik niet. Zonder jou kan ik niet meer leven. Ik hou van jou.”
“Ik hou ook van jou. Voor altijd", zei ik. Hij kuste me zacht op de lippen en ik kuste hem al snel terug, waarna onze tongen erbij kwamen.
We keken elkaar in de ogen en ik zag een glimlach op zijn gezicht.
Ik vroeg hem of we terug naar de andere jongens gingen en hij antwoordde ja. We liepen rustig hand in hand naar beneden.
De jongens en Silke zaten naar tv te kijken en ze keken op van het scherm toen we binnen kwamen.
Liam vroeg of het terug goed was tussen ons en we antwoorden ja terwijl we elkaar in de ogen keken.
Louis gaf ons een knuffel en zei tegen me :” Zie wel dat het goed was om met hem te komen praten hé, zusje.”
Niall en ik liepen naar de keuken, omdat Niall honger had want hij had al meer dan een dag niks gegeten.
Hij pakte een zak chips en we liepen terug naar de woonkamer.
Zayn en Silke zaten al van toen we binnen kwamen de hele tijd met elkaar te praten en te lachen.
Ik was blij voor haar dat ze het zo goed met Zayn kan vinden.
Ik ging tussen Niall en Louis in de zetel zitten en legde mijn hoofd op Niall zijn schoot.
Hij aaide door mijn haar en ik viel langzaam in slaap want ik was doodop door dat ik de hele nacht niks had geslapen.
Reageer (2)
Sayn of Zilke? of gewoon CriminalityInLoveWithZaynAndSheLovesThat?
1 decennium geledenOOOOOOOH OMGOMGOMGOMG IK WORDT EEN KOPPEL MET ZAYNIE OMGOMGOMG
1 decennium geleden