Foto bij 19.Louis

Ik vond de beste vriendin van mijn zusje echt super schattig en ging naar haar toe om haar een knuffel te geven.
Ik ging terug naast Febe zitten en legde mijn armen om haar heen.
Dan begon ze tegen Silke het hele verhaal te vertellen: “toen Louis bij mij kwam samen met de andere jongens om te vertellen dat ik zijn zus ben, ben ik verliefd geworden op Niall. En dat was wederzijds en dan zijn we een koppel geworden. Maar we moesten dat gaan zeggen aan het management. Dus dan zijn we naar hier in Londen gekomen om naar Mikita, het hoofd van het management te gaan en het hem te vertellen. We vertelden hem alles en hij werd kwaad op ons en zei dat ik de jongens allemaal niet meer mag zien. Dan ben ik weg gelopen van daar naar hier en is Louis naar mij gekomen. Ik wil niet dat onze relatie kapot gaat.”
Als ze dit had gezegd begon ze terug te huilen. Ik nam Febe in mijn armen en probeerde haar te troosten.
Silke kwam ook naar Febe toe en nam haar in een knuffel. Ze zei tegen Febe dat ze met Niall moest gaan praten, wat ik haar ook al had gezegd.
Ze vroeg of het ging gaan en Febe antwoordde ja.
Silke zei dat ze naar de receptie een kamer ging vragen en dat ze de volgende ochtend naar ons gaat komen.
Ze gaf ons allebei een knuffel en liep dan de kamer uit. Ik vroeg aan Febe of ik bij haar kon blijven deze nacht en ze antwoordde ja.
Ik zegde haar dat ik even naar de jongens ging bellen en liep naar de badkamer.
Niall nam zijn iphone op en ik vertelde hem wat er was gebeurd en zei hem dat ik bij Febe bleef deze nacht.
Hij antwoordde dat het goed was en ik legde af. Ik ging terug naar Febe en zag aan haar gezicht dat ze moe is.
Ik zei haar dat ze beter zou gaan slapen en ze knikte even. We maakten ons beiden klaar en gingen in bed liggen.
Ik nam haar in mijn armen en zo vielen we in slaap. De volgende ochtend werd ik al vroeg wakker terwijl Febe nog lag te slapen.
Ik wou haar niet wakker maken, dus bleef ik kijken naar hoe ze lag te slapen.
Opeens deed ze haar ogen open en vroeg ze: “ Lig je hier al lang zo naar mij te kijken?”
Zat ik zo naar haar te kijken? Ik antwoordde: “Ik keek niet naar jou hoor.” “Haha, ja dat zal wel”, zei ze en ze smeet een kussen naar mijn hoofd.
Ik smeet het terug naar haar hoofd en zo werd het een kussen gevecht. We waren een tijdje bezig toen we plots iemand hoorden kloppen op de deur.
We zeiden: “kom maar binnen,” en Silke kwam naar binnen. “Stoor ik jullie?” vroeg ze.
“Nee, tuurlijk niet, kom maar,” antwoordde ik. Ze kwam naar ons en vroeg aan Febe of ze ging naar Niall gaan vandaag?
Wat ik eigenlijk ook wel wou weten. Febe antwoordde: “Ik weet het echt niet. Ik durf niet.”
“Je moet het echt doen, ik wil wel meegaan met je of Louis als je wilt?” zei Silke. “Kunnen jullie allebei meegaan?” zei Febe.
Ik antwoordde: “ja tuurlijk.” “Oké is goed, dan ga ik me gaan klaar maken.” Als Febe klaar was, ging ik ook naar de badkamer.
Na een half uurtje vertrokken we alle 3 samen naar de jongens. Als dit maar ging goed komen.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Niceeeeee

    1 decennium geleden
  • Criminality

    Hahahahah Lou'tje vindt mij schattig :$
    Das dan wederzijds ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen