~31~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Vraag aan gaab.
1 decennium geledenIk weet niet of ik iets heb gemist tijdens het lezen. Maar waerom ppleegde ze elke keer zelfmoord????
Ik heb ook wel een paar vraagjes
1 decennium geleden- Hoe ben je op deze verhaallijn gekomen?
- Hou jezelf ook van fantasie verhalen om te lezen?
- Waar haal je je inspiratie vandaan?
- Hoe ziet Gabriella er eigenlijk uit in de ogen van Harry? ( misschien is er al wel is ene foto langs gekomen, maar kan me dat niet meer herinneren)
- Weet jou omgeving dat je schrijft zoja hoe reageren die daar op
liefs Sam
ik heb een vraag voor harry: wat vindt je van het meisje met de vleugels? ( sorry ik weet ff haar naam niet)
1 decennium geledensuper vet!!! je schrijft helemaal niet moeilijk hoor
1 decennium geledenvraag aan jou:
Welke rol in het verhaal heeft Ed nou eigenlijk?
Ik vind dit een van mijn leukste verhalen in mijn abbolijst!
1 decennium geledensoms kan ik je verhaal niet volgen, maar over het algemeen ben ik heeel blij met je!
x