Foto bij 18. Febe

Louis was bij me toegekomen in het hotel en toen hij zag hoe slecht ik eruit zag, begon hij te huilen.
Ik wou mijn broer niet zo ongelukkig zien. Ik ging naar hem toe en gaf hem een knuffel.
Louis vroeg wat ik ging doen met mijn relatie met Niall. Ik wist het zelf nog niet goed en ik gaf geen antwoord.
Dan zei Louis tegen me: “Zusje, wil je nu asjeblieft antwoorden. Ik kan er niet tegen om je zo te zien lijden.”
Ik antwoordde daarop: “Louis, hoe kan ik nu weten wat ik moet doen? Ik wil niet dat het management stopt met jullie management te zijn, dus daarom is het misschien beter als we doen wat Mikita heeft gezegd.”
“Nee, dat doen we niet! We houden alle 5 van jou en kunnen jou niet missen! Mikita begrijpt dat misschien niet, maar de fans zullen dit zeker begrijpen. Dat zal je wel zien. Ga nu gewoon met Niall gaan praten en zorg dat jullie een koppel blijven.”
Net nadat hij dat had gezegd ging mijn gsm af. Ik zag op het schermpje dat het Silke was en nam op.
Ze vroeg mijn adres en zei dat ze er in 15 minuten ging zijn. Ik zei nog dag tegen haar en dan vroeg Louis me wie het was?
Ik vertelde het en hij zei dat het oké was.
Ik wilde nog niet weten hoe hard Silke ging verschieten wanneer ze hier binnen ging komen en Louis ging zien staan.
En zeker als ze daarna dan gaat te weten komen dat Louis mijn broer is.
Na 15 lange minuten met een stilte tussen mij en Louis hoorden we iemand op de deur kloppen.
Louis ging de deur opendoen en direct begon Silke te roepen. Louis zei direct tegen haar dat ze moest stil zijn maar dat ging blijkbaar niet.
Als Silke vroeg wat er aan de hand was, vertelde Louis haar al het eerste: dat Louis mijn broer is.
Nu begon ze nog meer hysterisch te worden en allemaal dingen te roepen.
Louis gaf haar een knuffel zodat ze wat rustiger zou worden, maar dat hielp blijkbaar niet echt.
Na een tijdje werd ze toch wat rustig en vroeg ze wat er nu zo erg was dat Louis mijn broer is?
Ik antwoordde dat het erge nog iets anders was en dat ik het haar nu ging vertellen.
Louis legde zijn armen om me heen en Silke ging op een stoel gaan zitten.
Ik begon te vertellen: “toen Louis bij mij kwam samen met de andere jongens om te vertellen dat ik zijn zus ben, ben ik verliefd geworden op Niall. En dat was wederzijds en dan zijn we een koppel geworden. Maar we moesten dat gaan zeggen aan het management. Dus dan zijn we naar hier in Londen gekomen om naar Mikita, het hoofd van het mangement te gaan en het hem te vertellen. We vertelden hem alles en hij werd kwaad op ons en zei dat ik de jongens allemaal niet meer mag zien. Dan ben ik weg gelopen van daar naar hier en is Louis naar mij gekomen. Ik wil niet dat onze relatie kapot gaat.”
Nadat ik dat had gezegd begon ik weer te huilen. Louis nam me in zijn armen en probeerde me te troosten.
Silke kwam ook naar mij en nam me in een knuffel. Ze zei tegen me dat het allemaal ging goed komen en dat ik met Niall moest gaan praten.
Ze vroeg of het ging lukken en ik antwoordde “ja”.
Ze zei tegen me dat ze een kamer ging vragen aan de receptie en dat ze morgen ochtend ging naar mij komen.
Ze gaf mij en Louis een knuffel en ging dan weg.
Louis vroeg aan me of hij bij mij mocht blijven vannacht en ik antwoordde “ja”. Hij zei dat hij even naar de jongens ging bellen en ging naar de badkamer.
Na een paar minuten kwam hij terug en zei hij dat ik beter ging gaan slapen. We maakten ons beiden klaar en gingen in bed liggen.
Hij nam me in zijn armen en zo vielen we in slaap.


Ik ga vanaf nu elke keer stukjes posten van ongeveer deze lengte, maar om de 2à3 dagen.
soms gaan het misschien wat kleinere of wat langere stukjes zijn.
Kan ik asjeblieft veel reacties en kudos krijgen? xxx Lisa

Reageer (1)

  • Criminality

    Sorry ik heb echt geen reactie-inspiratie maar euhmm... Hallo?
    Vanaf 4 promille kan alcohol dodelijk zijn.
    Ja ik post maar random weetjes omdat ik geen inspiratie heb :)
    Anyway, ik ben raar en dat weet je wel al en nu ga ik je laten, veel plezier met de rest van je leven en ja ik ga je nog zien ik ben alleen onwaarschijnlijk random vandaag!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen