Foto bij 17. Silke

Ik had al een tijdje niks meer van mijn beste vriendin, Febe gehoord en dan nu kreeg ik opeens telefoon van haar.
Ik wist niet wat er aan de hand was met haar en waarom ik opeens naar haar moest komen in Londen dan nog!
Ik had direct gezegd dat ik naar ging komen, want ik hoorde aan haar stem dat er iets scheelde.
Ik had het eerste beste vliegtuigticket naar Londen gekocht dat binnen 4 uur ging vertrekken.
Ik stak vlug wat dingen in een tas en belde dan een taxi. Na 10 minuten te wachten was de taxi daar.
Ik stapte in en luisterde wat naar muziek (ja One Direction muziek). Het was maar 20 minuten in de taxi zitten en dan kwam ik al aan bij de luchthaven.
Ik checkte vlug in en haalde net op tijd mijn vliegtuig. Het was gelukkig niet zo lang vliegen, maar 3 uurtjes.
Ik probeerde wat te slapen, maar dat lukte niet. Ik ging vlug eens naar de wc en dan luisterde ik nog wat muziek.
De tijd ging snel voorbij en al snel landde het vliegtuig.
Ik ging in een cafetaria zitten en bestelde me een chocolade melk met extra veel slagroom en belde ondertussen naar Febe.
Ik vroeg haar de naam van het hotel en het adres en zei haar dat ik er binnen 15 minuten ongeveer ging zijn.
Ik dronk snel mijn chocolade melk leeg en betaalde. Als ik buiten kwam, stapte ik in een taxi en zei hem het adres.
Het was niet zo ver rijden, dus we waren er snel. Als we er aan kwamen, betaalde ik de taxichauffeur en stapte uit.
Aan de balie van het hotel vroeg ik Febes kamernummer en de mevrouw gaf het me.
Na een tijdje zoeken kwam ik aan bij haar kamer en klopte aan.
Er deed iemand de deur open en toen ik zag wie dat er voor mijn neus stond verschoot ik me rot.
LOUIS TOMLINSON STOND VOOR MIJN NEUS!!!! Ik wist niet wat me overkwam en ik begon te roepen.
Louis zei tegen me dat ik moest rustiger worden en ik antwoordde: “dat gaat toch niet als DE Louis Tomlinson hier voor mij staat en in de hotel kamer van mijn beste vriendin zit.” Nadat ik dit had gezegd, begon Louis te lachen.
Ik vroeg aan Febe wat er aan de hand was en ze antwoordde: “Er is nog veel wat je niet weet en ik ga beginnen met het eerste te vertellen.”
Ik wou wel weten wat dit was en dan zei ze tegen Louis dat hij het me moest vertellen.
Dus hij vertelde me: “Oké, dus een paar weken geleden hebben mijn ouders me verteld dat Febe mijn zus is, maar dat ze haar in een adoptiegezin hadden gestoken en dan zijn de jongens en ik samen naar België gegaan om haar dit te vertellen.”
Ik begon echt te flippen, wat ging me hier nog allemaal te wachten staan?
“OMG MIJN BESTE VRIENDIN IS GEWOON DE ZUS VAN LOUIS TOMLINSON?? Febe waarom heb je mij dit niet eerder verteld? Ik ben je beste vriendin.” Riep ik. Febe antwoordde: “Ja sorry, maar ik weet het zelf ook nog niet zo lang en ik had het druk enal, maar nu ga ik het je allemaal vertellen.”
Ik zei dat ze het me allemaal snel moest vertellen, want dat ik nieuwsgierig ben.
Toen opeens gaf Louis me een knuffel. Super schattig. Ik wou zo blijven hem knuffelen, maar ja dat ging niet.
Ik vroeg me af wat er nu zo erg was aan dat Louis Febes broer is, dus vroeg ik haar: “Febe kun je me nu vertellen wat er zo erg is? Want dat Louis je broer is, noem ik nu niet echt erg. En anders mag je hem wel aan mij geven als broer.”
Ze antwoordde dat ze het me direct ging vertellen.
Louis ging tegen haar aan op het bed zitten en ik zette me op een stoel en wachtte tot als ze het ging beginnen vertellen.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    hahahahahahaha

    1 decennium geleden
  • Criminality

    Ooh ik ben ne flippeeeer :p hahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen