Epilogue • Larry Stylinson, Dead Sounds.
Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (63)
ik ben/was altijd blij als ik zag dat je een nieuw hoodstuk hebt/had geschreven. En voor mij zijn jouw verhalen begonen met dead sounds, inmiddels ben ik op veel meer verhalen van je geabbonomoneerd. Ik heb eigenlijk nooit een reactie geplaatst, het spijt me. ik zit hier wel te huilen de laatste zin raakte me misschien wel het diepst. als je blijft schrijven zullen er nog veel meer Larry verhalen van je in mijn inbox komen, maar ik denk dat dit de mooiste is en blijft.
1 decennium geledenrespect voor jouw met alles wat ik heb
Ik zit hier alweer te huilen. Vooral de laatste zin is echt wow... Echt een geweldig mooi verhaal, Misschien niet het vrolijkste einde maar wel een einde dat er perfect bij past <3
1 decennium geledenRest in Peace
Having respect for someone is something different than understanding someone. And doing both is really special. And I respect you, a real lot. And I understand you either. But I don't know how to move on after this. Even though this isn't a happy end, it's still a perfect end. They're, well, in some cruel way, still together. It hits me. I never thought you could love someone so much you would give your life for him. But you know, you can. And it hits me. You showed me, that not everything is what it looks like. Think before you handle. Harry handled to early, Louis did what he had to. People won't admit Louis had to, but I do think that he had to. It's just, argh. It's perfect how I see myself in this story. Beautiful. Just like you. I admire that you did this. Write everythign down, in such a beautiful way. Nobody could've done it better.
1 decennium geledenStay strong, stay alive.
Ik plaats bijna nooit een reactie op een storie (ben een stille lezer)
1 decennium geledenMaar vind jouw verhaal echt gewoon zot mooi, wordt er gewoon sprakeloos van 0__°
Heb al redelijk wat verschillende verhalen hier gelezen, maar deze behoort toch bij mijn favorieten,
Ik heb op het einde met tranen in mijn ogen gezeten gewoon omdat je storie zoveel naar boven haalt bij mij.
En weet je, ik heb massa's veel respect voor je ...