Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (63)

  • singaxx

    \WOW echt prachtig...
    In het begin dacht ik dat het Louis pov was maar later kwam je er echter dat Lou ook dood was...
    echt prachtig!
    Zo mooi geschreven!

    xxx

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    Ha ik wist het.. Louis ging ook dood. Sorry, maar het is voorspellend . Als de ene doodgaatgaat de andere ook.. Dit is zo triest. Vooral die laatste zin:"Zo waren ze toch nog beide bij het altaar geraakt. " Echt. Moest nijna huilen :(... Hoop echt voor geen goud dat dit ooit in het echt gebeurt.... Voor geen goud..Lang leve je schrijfstijl :3

    1 decennium geleden
  • Mirari

    Wauw dit is zo mooi...

    1 decennium geleden
  • GIBBEH

    Wauw, dit is het mooiste verhaal op quizlet, die ik heb gelezen. Zo zielig, zo emotioneel, zo waar. Mijn pb staat open voor iedereen die hier, of ergens mee worstelt.

    1 decennium geleden
  • Higginator

    Ik voel me zo ontzettend stom dat ik dit nooit eerder heb gelezen, terwijl dit je beste story ooit is.

    Godverdomme wat is dit een goed verhaal. Wat echt. Wat emotioneel. Wat ECHT. Dat was het geweldige, en ontroerende aan deze story, het weten dat het gebeurd, bij wie dan ook. Ik zou willen zeggen dat ik hier geen woorden voor heb, maar voor de mooiste dingen heb je altijd voor.
    Recognizable.
    Voor mij, voor veel meer mensen. Maar wat ik vooral zo vreselijk vind is dat dit alles vooral betrekking heeft op jou, ik zou willen dat dat niet zo zou zijn.

    Dit is een slechte reactie. Sorry.
    Één van de mooiste stories die ik ooit heb gelezen, definitely.

    Ik heb btw nooit de liedjes aangeklikt, maar de laatste wel. Goodbye I'm Sorry, crying

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen