Dead Sounds • Larry Stylinson chapter 40.
Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (36)
Louis denkt dat Hazza hem gelezen heeft!
1 decennium geledenEn OMG! Net als de rest! Ik lig helemaal te bibberen. Sorry voor dit ding hiernaast, ik krijg het niet weg.
N)
Als ik dit lees krijg je inderdaad tranen in je ogen.
1 decennium geledenMisschien moet ik wel dankbaar zijn dat het nooit zo ver gekomen is bij mij.
Het is echt prachtig. Deze verhalen hoeven geen happy end. Daar zijn ze ook niet voor gemaakt.
deze verhalen moet je gelezen en dan kom je er achter wat er mee word bedoelt.
Ik heb heel erg genoten van van dit verhaal. voor jouw zal het zwaar zijn geweest.
Ga door met schrijven. Ik heb meerdere verhalen van je gelezen. maar dit vond ik echt de beste
van allemaal
x saf
Omg, zo mooi <3
1 decennium geledenIk ben nu zo hard aan het huilen, mijn god.
1 decennium geledenIk wist al vanaf het begin dat het gen happy end zo worden, en ik had me hier op moeten voorbereiden, maar dat heb ik niet gedaaan.. En nu lig ik jankend in mijn bed te rollen... ;(
Maar je hebt dit zo geweldig goed geschreven, echt waar!
Xx
Prachtig verhaal, ik hou van dit verhaal.
1 decennium geledenDe manier hoe het geschreven is, echt alles..
Zo mooi..
En wat een einde..
Ik hou van dit verhaal
Je bent een geweldige schrijfster!
Xxx