Dead Sounds • Larry Stylinson chapter 40.
Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (36)
Ik ben het eens met fuckpuddy. Ik heb hier veel van geleerd, er zijn mensen die ook echt zo leven! Bij dit hoofdstuk heb ik niet moeten huilen, maar,.wattefack, hoe goed kan iemand schrijven? Dit is het beste verhaal wat ik ooit heb gelezen, met so close but far away, harry styles. Stuur me pliesss en berichtje als je het laat uitgeven, ik wil het dan hebben, serieus man.
1 decennium geledenIk hou van dit verhaal, lezers herkennen zichzelf erin, ik niet, maar ik begrijp nu veel beter wat zij voelen, zoveel mensen leven zo. Ik heb dat nooit beseft. Nu doe ik dat wel, en ik denk er nog best vaak over na. Ik probeer gewoon alle leuke dingen die ik kan doen, of meemaken, te beleven.
Is dit het eind? Is dit het laatste hoofdstuk?
Ik ben gek op je stories, blijf schrijven.
Xx.
Nu denkt louis dat harry niet met hem wilde trouwen.. ):
1 decennium geledenO
1 decennium geledenMy
God....
Zo mooi...
<3 U
Loved it until the very end.
1 decennium geledenYou can call yourself a talented writer<3
Ik lig nu in me bed. Te huilen heel hard. Thank you so much for writing this. Ik heb er echt eel veel van geleerd, ook al was dat niet je bedoeling. Ik heb er meer verstandigheid van gekregen en ga nu een tissue zoeken
1 decennium geledenXx' i love it