Foto bij 14. Febe

We waren toegekomen aan het kantoor van het management. Ik was al een beetje geruster geworden, maar toch klampte ik me vast aan mijn liefje.
Hij gaf me een kus en dan kwamen we aan bij de deur van het bureau. Louis klopte aan en we gingen alle 6 naar binnen.
Mikita (de hoofdmanager) zat al aan zijn bureau. De jongens hadden al tegen me gezegd dat hij vriendelijk is, en zo zag hij er ook uit.
Hij zei dat we mochten gaan neer zitten en vroeg dan waarom we waren gekomen?
Ik vroeg aan Louis wie het ging vertellen en hij antwoordde dat Niall het beter zou vertellen. ‘Kom, vertel het nu, want ik heb niet zoveel tijd.’ Zei Mikita.
Niall antwoordde: ‘Oké, je weet dat Febe het zusje is van Louis, maar dat ze geadopteerd is. We waren dus met ons 5 naar haar gegaan om haar dit te vertellen en ik werd verliefd op haar. En dat was wederzijds. We zijn dus een koppel geworden.’
‘JULLIE ZIJN WAT???!!!! Weten jullie wel wat dit voor problemen dit gaat veroorzaken?? De fans gaan geen fans meer blijven en haters worden!! Dit moet nu direct tussen jullie gedaan zijn!! Louis ik verbied jou ook om je zus nog langer te zien!!’
Niall nam mijn hand nog steviger vast, maar ik trok me los en liep naar buiten. Ik hoorde Niall nog iets roepen, maar ik liep verder.
Ik zakte neer op de stoep van de straat en begon te huilen. Ik ging naar een hotel in de buurt en vroeg daar naar een kamer.
Ik kreeg mijn sleutel en ging naar mijn kamer. Ik belde naar mijn beste vriendin Silke om haar om raad te vragen.
Ik ging nog niet zeggen wie het was want anders ging ze mijn oor kapot schreeuwen. Ze nam direct de telefoon op en ze vroeg wat er scheelde?
Ik vertelde haar dat ik een relatie had met een jongen die beroemd is, maar dat hij van zijn manager niet mag samen zijn met mij.. en..
Ze antwoordde: ‘Wow, wacht eens nu ben ik echt niet mee. Jij was samen met een beroemd iemand? En wie is dat wel?’
Ik zei: ‘dat kan ik je nu niet vertellen, maar kom asjeblieft naar mij. Ik heb echt nood aan mijn beste vriendin.’ ‘Oké, ik kom. Waar ben je?’
Ik zei de naam van het hotel en ze antwoordde dat ze de eerste vliegtuig naar hier ging nemen.
Ik zei dat het oké was en vroeg haar of ze me kon bellen als ze er was? Ze antwoordde ja en ik duwde het gesprek uit.
Ik legde me een beetje op het bed en probeerde niet meer aan Niall te denken. Ik keek op mijn gsm en zag dat louis me belde.
Ik wist niet wat ik moest doen, opnemen of niet. Het was mijn broer dus ik kon misschien beter met hem praten.
Ik nam mijn gsm op en hoorde Niall zijn stem. Hij zei: ‘Febe.. asjeblieft, laat me even met je praten. Je wilt niet weten hoe ongelukkig ik en de andere jongens zijn door wat er gebeurt is. We dachten niet dat het zo ging aflopen en ik ga je zeker niet opgeven. Daarvoor zie ik jou te graag. Asjeblieft zeg waar dat je bent, zodat ik naar je kan komen.’ Ik antwoordde: ‘Niall, sorry maar ik kan niet zeggen waar ik ben.. zou je me mijn broer eens willen geven asjeblieft?’ ‘Oké’ Ik hoorde hem op de achtergrond iets zeggen tegen Louis en dan kreeg ik hem aan de lijn.
Hij zei direct tegen me: ‘Zusje, let asjeblieft op wat de mensen van het management zeggen. Zij weten niet hoeveel jullie voor elkaar betekenen. Asjeblieft zorg dat jullie een koppel blijven en kan ik naar jou komen nu? Ik beloof je dat ik alleen kom en de jongens niet mee neem, zelf Niall niet als je dat wilt.’
‘Oké, het is goed, ik zit in het Golden Star hotel in de Sloane Street. Vraag aan de receptie dan voor mijn kamer nummer. Tot straks.’
Ik duwde het gesprek uit en wachtte totdat Louis ging komen.
Ik wist niet wat er ging gebeuren, maar ik was al blij dat hij toch nog naar me wou komen, doordat Mikita had gezegd dat het niet mag.


sorry had niet zo veel tijd om te schrijven, maar hier dus het nieuwe stukje (:
wat vinden jullie er van? moet het nog erger worden of niet? Tell me !

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen