Dead Sounds • Larry Stylinson chapter 38.
Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (42)
LOUIS!!!!! Het is nog niet te laat ... Stomme jij, dit moet goed aflopen, Loulou, het mes ligt er. Ga naar Hazza toe :'(
1 decennium geledenThis was meant to be.
1 decennium geledenOh, my god i...
1 decennium geledenomg
snel verder<3
1 decennium geledenIk weet niet, ik ben trots op je (kan je trots op een wildvreemde zijn?) omdat je dit gevoel zo perfect hebt weergeven, hoe het is om gewoon niet meer te willen, nooit meer. Geef niet op Luna, ik geloof en beloof dat er ergens aan de donkere lucht een vogel zijn weg door de wolken baant, op zoek naar licht. En als die vogel het licht heeft gevonden zul jij het ook zien. I promise.
1 decennium geledenStay strong my dear unknown friend. Your life is like a wish. Everyone makes them and think they don't exist, but then again, wishes don't make sense. They're granted, especially when it comes to life.
Make sure you don't stop looking up to see if the bird has made its way through the clouds. It'd tear me apart if you'd never see it.
Hold on tight and don't let go, life has so much more to show, live long and free and bear in mind, there'll be a treasure that you will find.