Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (42)

  • GIBBEH

    Je schrijft zo super mooi. Het is allemaal zo realistisch. En de waarheid. Je schrijft heel goed en het is erg dat je dit meemaakt. Mijn pb staat altijd open. ook voor anderen die dit lezen. En nu ga ik snel verder lezen..

    1 decennium geleden
  • pizzayn

    You left me speachless, so speachless... I can't believe, what you just wrote down, with those bloody beautiful words. It it is amazing, so amazing, so amazing. I can't believe, that you made this thing, it's fucking damn perfect. It's just perfect, I can't say anything else. And I don't think there's more to say. Just, arhg. It's perfect.
    When a story helps you through your week, every single time, it's a special story. This is a really special story.

    1 decennium geleden
  • EstherCillessen

    ik zit dit te lezen met tranen in mijn ogen. dit is zo mooi geschreven. RESPECT

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Ik ben het zo eens met checkdiamond
    En met jou eerste zin
    Mensen weten echt niet wat al die woorden inhouden die ze zeggen, waar ze mee schelden. Soms begrijp ik zelfs niet hoe ze het over hun lippen kunnen krijgen?
    Ik heb zoveel respect dat je dit hebt durven schrijven en wil het liefst 500 kudo's geven en je persoonlijk een dikke knuffel ;D
    Mijn mobiel is 3x gevallen terwijl ik dit las omdat ik de pijn die harry zoals hij zei niet voelde wel voelde maar dan in mijn duim. Het was heel willekeurig zo: BAM en gurl that hurts a lot :,c
    Medelijden met iedereen op de wereld die die pijn iedere dag ervaart, in erger of minder ergere maten.
    Dit was mijn reactie.. Ik jank nu
    Xx' pudding is goed voor je

    1 decennium geleden
  • Emrys

    woww..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen