13. Louis
We waren rustig aan het slapen, toen ik plots wakker werd van geschreeuw. Ik hoorde aan de stem dat het mijn zusje is.
Ik vroeg me af wat er was met haar en ik wou naar haar gaan. Ik stond recht en dan kwam Niall naar beneden.
Ik vroeg hem wat er was gebeurd met Febe en hij antwoordde: ‘We waren aan het slapen en opeens begon ze te schreeuwen en toen ik vroeg wat ze had, zei ze dat ze een nachtmerrie had gehad over dat we naar het management gingen en dat ze zeiden dat we het direct moeten uitmaken en dat ze jou niet meer mag zien.’ Ik wist niet wat ik hoorde. Wat als dit echt kon gebeuren?
Ik antwoordde: ‘Niall, je mag de moed daardoor niet opgeven. Jullie zijn zo een mooi koppel en daar kan niemand iets aan veranderen, zelfs het management niet. En als ze het toch proberen, zal ik eens met hun gaan praten.’
Ik gaf hem een knuffel en liep nog samen met hem naar de keuken, waar hij een glas water vulde.
Hij zei dat hij terug naar Febe ging en zeiden slaapwel tegen elkaar. Ik ging terug in de zetel liggen en probeerde te slapen.
Na een paar uur liep mijn werker al af, omdat we vroeg moesten vertrekken om op tijd te zijn in Londen.
Ik riep nog de andere jongens wakker en we maakten ons allemaal klaar. Na een tijdje kwamen ook Niall en Febe naar beneden.
Haar ogen zagen helemaal rood en ik wist dat ze had geweend en niet had kunnen slapen.
Ik liep naar haar toe en zei: ‘Zusje, het komt wel allemaal goed. Jullie zijn zo mooi samen en het management kan zo’n mooi koppel niet uit elkaar halen.’
Ze gaf me een knuffel en zei: ‘ik ben gewoon zo bang.’ Als iedereen klaar was liepen we naar Harry’s auto en stapten we in.
Hij reed weg en in de auto was het heel stil. Febe was in slaap gevallen op Niall zijn schoot en de anderen zeiden niks.
Na 3 uurtjes rijden werd de stilte opeens doorbroken door Liam die zei dat hij honger had.
Harry zei dat er een McDonalds was in de buurt dus we reden daar naar toe.
Toen we daar kwamen was Febe nog altijd aan het slapen, dus maakte Niall haar voorzichtig wakker.
Ze werd wakker en vroeg of we al er waren? Zayn antwoordde ‘nee, we gaan iets eten.’ En we stapten uit.
We bestelden allemaal wat te eten en te drinken en gingen aan een tafel zitten.
Als iedereen klaar was met eten, ruimden we de tafel af en gingen we naar buiten.
We wandelden nog even rond in het stadje en gingen dan terug naar de auto om terug verder te rijden naar Londen.
Na nog 2 uur rijden kwamen we eindelijk aan bij het kantoor van het management. We stapten allemaal uit de auto en gingen naar binnen.
Febe klampte zich vast aan Niall en hij gaf haar nog vlug een kusje.
Reageer (1)
Spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend...
1 decennium geleden