11. Febe
We wandelden naar het park en gingen bij de vijver op het bankje zitten. Ik zat op Niall zijn schoot en hij legde zijn armen om mij heen.
We zaten even rustig op het bankje en dan zei Niall opeens: ‘Ik moet even met je praten, over iets heel belangrijk.’ ‘Wat?’ vroeg ik.
‘Je weet dat ik binnen een paar weken terug op tour moet met One Direction. Het management weet nog niet dat wij samen zijn en ik weet niet hoe ik het hun moet vertellen, want ze gaan het waarschijnlijk niet goed vinden dat wij samen zijn. Ik heb er daarnet met Louis over gepraat, en hij zei dat het beter als we het zo snel mogelijk aan hun vertellen, want anders gaan ze foto’s van ons zien opduiken in de krant. En dan kan het nog veel erger worden, dan dat we het nu vertellen.’ Ik vroeg wanneer we het gingen vertellen en of we het ook aan de fans gaan vertellen?
Niall antwoordde dat we dat met de andere jongens nog gingen bespreken. Ik zei dat het oké was en gaf hem een knuffel.
Ik zag in zijn ogen tranen. Ik zei tegen hem dat het wel ging goed komen, ook al was ik daar niet zo zeker van.
Ik gaf hem een kus op zijn mond en hij kuste mij terug. We bleven nog een uurtje op het bankje zitten en dan wandelden we terug naar mijn huis.
Als we er waren, zei ik tegen Niall dat het al laat was en dat ik ging gaan slapen. Hij antwoordde dat hij binnen een paar minuten ook ging komen.
Hij gaf me nog een kus en ik ging dan naar mijn kamer. Na tien minuten, toen ik net in mijn bed lag, kwam Niall ook naar boven.
Toen hij in bed was gaan liggen, vroeg ik hem wat hij net nog had gezegd tegen de jongens?
‘Ik heb gewoon gevraagd welke dag we een afspraak met het management kunnen maken. En we hebben voor morgen een afspraak gemaakt. Je moet niet zo panikeren,’ zei hij. ‘Ja, ik probeer het, maar dat is echt moeilijk’
Hij nam mijn hoofd tussen zijn handen en zei dat het wel ging goed komen en hij gaf me een knuffel.
Ik zoende hem en dan viel ik in slaap. ‘Het was donderdag ochtend en we waren ons aan het klaar maken om naar het management te gaan.
De jongens hadden allemaal gezegd dat het ging goed komen dus ik was al wat geruster geworden.
We waren klaar om te vertrekken en namen onze spullen. We kwamen er aan en het management vroeg wat we moesten komen vertellen.
We gingen allemaal zitten en Niall zei: ‘ik en Febe, het zusje van Louis zijn samen een koppel. We weten dat jullie dit misschien niet goed vinden, maar wij zien elkaar graag. ‘WAT JULLIE ZIJN EEN KOPPEL? Je weet toch dat je geen lief mag hebben en al zeker geen zus van een ander bandlid. Dit moet gedaan zijn tussen jullie, en Louis jij mag je zus ook niet meer zien om problemen te vermijden’. Ik rende naar buiten en hoorde de anderen nog iets roepen naar mij.’ Ik werd al schreeuwend wakker en Niall werd ook wakker door mijn geschreeuw en pakte me vast en zei: ‘Rustig. Wat is er gebeurd?’
‘Ik droomde dat we naar het management gingen met alle jongens om het hun te zeggen, en dan als we het gezegd hadden begonnen ze te roepen en te zeggen dat we geen koppel mogen zijn. Dat we het direct moeten uitmaken en dat ik Louis niet meer mag zien.’
‘Het komt echt wel goed, en dit wat je net droomde gaat zeker niet echt gebeuren. Moet ik anders wat water voor je gaan halen?’
‘Ja, als je wilt,’ antwoordde ik. Hij stond recht en ging naar beneden. Ik begon te wenen en Niall kwam net terug binnen.
‘Hey, niet wenen schatje, straks begin ik ook nog te wenen.’ Ik begon te lachen van wat hij zei en gaf hem een kusje.
We gingen terug in bed liggen, hij nam me in zijn armen en ik probeerde in slaap te geraken, ook al lukte dit niet.
Reageer (1)
1 decennium geledenKwist ni wat te zeggen, vandaar de hartjes
Snel verder! x