Foto bij 7.Louis

Niall zei dat hij echt van haar houd en dat hij moet weten wat er is. Ik zei tegen de jongens dat ik beter even ging gaan kijken.
Het was niet moeilijk om haar kamer te vinden, want er was maar één deur vol met One Direction posters.
Ik klopte op haar deur en ging naar binnen.
Wat ik toen zag was niet normaal, alle 4 haar muren waren vol met One Direction posters, One Direction foto’s en artikels van One Direction uit tijdschriften. Er was aan haar muren geen 1 vrij plekje meer, de helft van haar plafond was zelfs al bedekt.
Ze zei tegen me: ‘Nu weet je wat ik daarnet bedoelde met wat ik zei toen we naar de winkel stapten.’
Ik zag aan haar gezicht dat ze had gehuild en ik zei tegen haar: ‘Als er iets is, je weet dat je me het altijd kunt vertellen, hé?’
Toen ik dat had gezegd begon ze te vertellen:
‘Het gaat over Niall, ik ben echt verliefd op hem geworden, maar ik ben bang dat hij me niet wilt omdat ik maar een gewoon meisje ben.’
Nadat ze dat had gezegd begon Febe weer te huilen.
Ik nam haar in mijn armen en liet haar uithuilen.
Ze werd weer rustig en ik zei tegen haar: ‘Ik denk dat Niall ook verliefd is op jou, waarom zou hij je anders zoenen? Ik denk echt dat je voor hem een heel speciaal meisje bent.’
Nadat ik dat had gezegd, kreeg ze weer een lach op haar gezicht.
Ik dacht dat het nu het goeie moment was om het haar te vertellen, dus vroeg ik haar of ik het nu moest vertellen.
Ze zei dat ze bang was voor wat ik ging zeggen.
Ik zei dat ze geen schrik moest hebben en ik ging wat dichter bij haar zitten, nam haar in mijn armen en ik begon te vertellen.
Ik vertelde: ‘ik weet niet hoe ik het moet beginnen vertellen. Maar ik ga het gewoon direct zeggen. Ik ben je broer, ons ouders hebben je als baby in een adoptiegezin gestoken. Waar je nu bij woont. Ik ben naar jou gekomen samen met de jongens om je te leren kennen en je dit te vertellen.’
‘Waarom?’ was het enigste dat ze zei.
‘Ik weet het ook nog maar 2 weken en toen ik aan mijn ouders vroeg waarom ze je in een adoptiegezin hadden gestoken, zeiden ze dat ze het niet wouden zeggen.’
‘Sorry, maar ik vind dit gewoon moeilijk om te geloven dat jij, Louis Tomlinson mijn broer bent. Dat is gewoon zo raar.’ Zei ze.
Ik antwoorde: ‘Ik begrijp je wel, maar je moet me geloven, dit is echt waar.’ Opeens kreeg ze een lach op haar gezicht en ik vroeg wat er scheelde.
Ze roepte luid: DAN IS MIJN NAAM TOMLINSON! Ik zei ‘ja’ en toen vroeg ze of ze mee mocht met ons naar Londen.
Ik antwoorde dat het voor mij goed was, maar dat ze eerst toestemming moest krijgen van haar adoptieouders.
Ze zei dat dat wel in orde ging komen en ze vroeg of de andere jongens er ook van wisten? Ik antwoorde ‘ja’ en toen gaf ze me een lange knuffel.
Ik vroeg of ze meeging naar de andere jongens en ze antwoorde dat ze eerst even met Niall alleen wou praten.
Ik zei dat ik hem ging halen. Ik gaf mijn zusje nog een knuffel en ik ging dan naar beneden.
De jongens vroegen of het ging met haar en ik vertelde hun dat ik het haar heb verteld dat ze mijn zusje is.
Ze vroegen of ze nu nog verdrietiger was geworden door dat ik het haar had verteld, en ik antwoorde dat ze eerder blij was geworden.
Ik zei tegen Niall dat ze nog even met hem alleen wou praten en hij knikte even en ging dan naar haar kamer.


Krijg ik misschien wat meer reacties ?
En wat vinden jullie ervan?
Vinden jullie dat Febe en Niall goed samen zouden passen of niet? LET ME KNOW!!

Reageer (3)

  • AnkeBreukink

    Snel verder ! xdd

    1 decennium geleden
  • Criminality

    Snel verder Lisa, kwil ook mijn naam zien staan int verhaal ;)
    Tis egt een superverhaal!

    1 decennium geleden
  • Lukespinguin

    please ga snel verder
    elke keer als ik je naam zie staan denk ik yes weer een stukje :) dus nu ook en nu snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen