5.Niall
Toen Febe vroeg wie er haar ging helpen, dacht ik direct : ik ga haar helpen, want dan heb ik eens de kans om met haar alleen te praten.
We gingen naar de keuken en begonnen af te wassen. Eerst ging het er serieus aan toe, maar al snel werd het een soort van ‘zeepschuim gevecht’.
Ik wist niet meer wat ik deed die moment, en ik begon haar te zoenen. Ze opende haar mind een beetje en onze tongen vonden elkaar.
We hoorden niet dat er iemand binnen was gekomen en dan hoorden we tijdens onze zoen opeens iemand kuchen achter ons.
We keken om en zagen daar Louis staan. Febe en ik keken allebei beschaamd weg.
Febe ging weg uit de keuken naar de andere jongens en hoorde ze tegen elkaar praten.
Louis zei tegen me: ‘Ik weet niet wat er tussen jullie aan de hand is, maar 1 ding moet je onthouden: het is mijn zusje. Het maakt me niet uit dat je iets begint met haar, maar maak haar asjeblieft niet ongelukkig. Ze zal het al zwaar genoeg hebben als ik het haar vertel.’
Ik antwoorde dat hij er niet moet mee inzitten en dat als ik en Febe een koppel worden, ik goed voor zijn zusje ga zorgen.
Louis gaf me een knuffel en dan gingen we terug naar de woonkamer.
Ik zag Febe blozend naar me kijken en ik begon zelf ook te blozen. Liam, Zayn en Harry vroegen wat er was gebeurd, maar we zwegen alle 3.
Er rolde een traan over Febe haar wang en ze liep snel naar boven.
Ik riep haar nog achterna, maar ze liep verder zonder om te kijken. Ik wou recht staan om haar achterna te gaan, maar Louis trok me terug in de zetel.
Louis zei dat ik haar beter even alleen liet.
Het was moeilijk voor me, maar ik ging toch doen wat Louis zei en haar alleen laten.
Sorry maar een korte stukje, maar het is terug school en dat wil zeggen dat ik weer moet studeren
maar ik beloof jullie dat er zeker om de 2 dagen een stukje komt en misschien is er eens dat ik een paar dagen na elkaar een stukje post.
xxx
Reageer (2)
Lisaaaaa Ga SNEL VERDER !!! I want To Know Whuuuts Wrong With her ! yeah yeaah SO SNEL VERDER !!! <3
1 decennium geledenomg ik hou van u verhaal snel verder x
1 decennium geleden