Foto bij 3.Louis

-2 WEKEN GELEDEN-
Toen mijn ouders kwamen om te zeggen dat ze me iets moesten vertellen, had ik aandachtig geluisterd naar wat ze me moesten vertellen.
Ze zeiden dat ik nog een zus had, maar dat ze haar in een adoptiegezin moesten plaatsen. Ik verschoot echt van wat ze zeiden.
Waarom hadden ze mij dit niet eerder verteld? Ik vroeg aan mijn ouders of ze een adres hadden van haar?
Ze zeiden ‘ja’ en mijn moeder ging het halen.
Ik wist niet wat ik moest doen, ik zou haar super graag eens willen ontmoeten, maar ook was ik bang dat ze me niet wou leren kennen, omdat ik in One Direction zit. Ik zei tegen mijn ouders dat ik even naar buiten ging en ik belde naar de jongens.
Ze zeiden dat ze wel graag mee wouden gaan om mijn zusje te ontmoeten.
We spraken een datum af om naar haar te gaan en ik zei dat tegen mijn ouders.
Ik wou eigenlijk wel weten waarom mijn ouders mijn zusje bij een adoptiegezin hadden geplaatst, maar daar wouden ze niks over zeggen.
Ik vond het echt raar, maar ik probeerde er niet meer aan te denken. Dat ging echt moeilijk.
Het was bijna kerstvakantie en dat wou zeggen dat we binnen een paar dagen naar mijn zusje in België gingen.
Ik moest nog naar de boys, om nieuwe liedjes in te zingen, dus ik vetrok naar de studio.
Bij mijn solo’s kon ik mij niet concentreren en ik zong alles fout. Harry zag dat er wat scheelde met me en riep me apart.
Harry vroeg wat er met me scheelde en ik antwoorde: ‘Mijn zus, ik ben bang dat ze me niet tof gaat vinden.’
Harry zei dat ik er niet moest mee inzitten en dat het wel allemaal ging goed komen.
We gingen terug naar de studio en namen de liedjes opnieuw op en nu lukte het beter. Na een paar uurtjes zingen gingen we nog alle 5 samen in Nando’s eten en dan gingen we naar huis.
--3 DAGEN LATER—
Ik werd ’s morgens vroeg wakker en ik ging direct douchen en ontbijten.
Na een half uurtje waren de jongens bij mij en we gingen vertrekken naar mijn zusje.
Ik zei mijn ouders nog gedag en dan gingen we weg. Na 3 uren rijden kwamen we aan bij Febe, mijn zusje.
Nu was ik echt zenuwachtig. Harry zei dat het wel ging goed komen en we belden aan.
Ze deed de deur direct open en ik denk echt dat ze verschoot toen ze ons 5 zag staan.
Ik vroeg of het wel ging met haar en zei ook dat we bij haar waren voor een reden. Ze zei dat het okee was en dat we mochten binnen komen.
We praten even en amuseerden ons goed.
Het was echt een tof meisje mijn zus en ik wou het haar eigenlijk liefst zo snel mogelijk vertellen, maar ik was nog altijd bang voor haar reactie.
Ze vroeg wat we wouden eten die avond en natuurlijk antwoorde Niall direct: Nando’s!
Febe zei dat ze dat hier niet hadden in België en wat hij toen antwoorde was echt niet normaal.
Dat hij dat ooit tegen iemand zou zeggen had ik nooit verwacht, en zeker niet tegen mijn zus.
Hij was aan het verliefd worden op mijn zus. Harry had een beter idee om te eten en Febe vroeg wie er mee ging gaan naar de winkel met haar.
Ik zei dat ik ging mee gaan met haar, en we vertrokken. Onderweg stelde ik haar een paar vragen, waar ze op antwoordde.
Toen we in de winkel kwamen vroeg ik wat we allemaal nodig hadden voor de spaghetti, maar ze wist niet meer alles, dus belde ik naar Harry, want hij was de kok onder ons 5. Als we alles hadden namen we nog frisdrank en snoep en dan gingen we naar de kassa.
Waar de kassierster raar naar ons. Ik vond het zo erg dat mijn zusje alles moest betalen, als ik toch zoveel geld had, dus betaalde ik.


Bedankt voor de nieuwe abo's. Kunnen jullie eens zeggen of me verhaal tot nu toe al goed is en of ik er iets aan moet veranderen?

Reageer (1)

  • AnkeBreukink

    Snel verder !! xdd leuk verhaal ! xdd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen