Foto bij Dankwoord.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • CARAS

    (huil)

    1 decennium geleden
  • CARAS

    Meen je dit ?

    Lieke, Q heeft ons bij elkaar gebracht. 26 Februarie ken ik je alweer drie jaar & ik ben er heel erg blij mee, dat ik je heb leren kennen en je prachtige stukken heb mogen lezen. (Vaak nog eerder dan de anderen (; ) Maar ik ga je kapot veel missen meis! )): Nou zeg ): Loveyoussssx

    1 decennium geleden
  • yazzzzzje

    ik vind het heel jammer dat je gaat stoppen!!
    ik vond dit verhaal erg goed want, de opbouw van de teksten klopten, er gebeurde veel onverwachten dingen, er zat drama in maar ook veel romantiek en spanning! er was een duidelijk doel en een goede verhaal lijn. het was goed te volgen en het verveelde nooit! er waren ook super goede klifhangers!....... ik ben trots op je meid top verhaal!! xx :) ps. mijn favorieten gedeelten was dat harry jimmy ontmoeten en dat jimmy zei dat harry zijn papa was ! dat ontroerde me echt! ik vond de ruzies ook erg intersant en de huil monenten!!! ik zeg het nogmaals ben trots op je!!

    1 decennium geleden
  • STYLINSANE

    Ik vind het echt echt echt heel erg jammer dat je stopt =( Maar ik snap het wel volkomen. School gaat natuurlijk altijd voor.
    Ik vind alleen wel dat je het epiloog online moet zetten =(( Maar ook dat is gewoon jouw keus.
    Ik vond het leukste stuk..... Dat nouja.. Lol ik heb geen leukste stuk.. Je verhaal was sws gewoon awesume!
    Maar ik vond het stukje dat Harry een etentje had geregeld met Olly en Juna en dat ie haar vroeg enzo vond k echt heeeel leuk!

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Veel succes met je school.
    Ik denk dat ik de valse ontmoeting toch wel heel erg leuk vond, gewoon omdat ik het best wel geniaal bedacht vond en ik haar gezicht gewoon voor me kon zien toen ze wist dat het Micha was, en al helemaal toen ze Harry net ontmoette. Dat vind ik toch wel een heel leuk gedeelte, denk wel mijn favoriete gedeelte...
    Meld je het als je een boek hebt uitgegeven?
    En heel erg bedank voor het mooie verhaal en de posters
    Lots of love, Anne

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen