Foto bij Dankwoord.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • AnkePayne

    Aaaaaaw jammer dat je stopt want ik was zeer benieuwd naar het vervolg.. Dit was echt een super verhaal en ik was altijd blij als ik een vervolg zag! Ik vond het super origineel met die dansshow want het deed me ook een beetje denken aan mijn lievelingsprogramma sytycd. Ik vond het dan ook super dat ik in 1 van mijn beste quizlet abonnement verhalen de beste Viviane en fredje dans zag :) in het verhaal von ik het super lief hoe de liefde tussen jaye en Harry ontstond, en de manier waarop Harry met little Jimmy omging.. Aaaaaw ik zit hier te typen maar ik vind het zooooo jammer maarja ik begrijp jou wel... Zou et mss kunnen dat je nog ooit verder schrijft?

    1 decennium geleden
  • Bonny199622

    hmmm ik heb veel leuke momenten maar de zoen op het einde was toch wel even een prefect en schattig momentje!
    ik vind het heel jammer dat je stopt, maar natuurlijk kan ik dat wel begrijpen, school gaat voor. Al is dat bij soms ook best een groot probleem ... :S
    Ik zelf geef eigenlijk altijd een kudo als er iets geschreven is, maar ik snap opzich best dat veel mensen gisteren dachten ze heeft weken n iets geschreven en nu wordt er een stukje gepost en moetne we ineens een record gaan verbreken. Dit record is gemaakt op een dag dat er misschien wle 8 stukjes gepost werden, dus eigenlijk was het gewoon gelijk al onmogelijk om te verbreken...
    Ik hoop dat je me niet haat om wat ik net gezegd heb maar ik vond het wel zo eerlijk om dit even te vertellen :$

    Xxx
    p.s. oeps reactie is een beeeeetje lang geworden :$ sorryyyyyy

    1 decennium geleden
  • madeliefje

    dat ze zoen terwijl niemand het nog wistc(op het ein)
    ((:

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Nooo, ik wil echt heeel erg graag de epiloog lezen. Ik ben namelijk enorm benieuwd naar hoe hun leven er uit ziet een paar weken/ maanden/ jaren later. Anyways, my fave part of this story? Dat is echt lastig.. Ik denk het hoofdstuk waar Harry Jaye zoent nadat hij gehoord had dat zijn enkel goed was hersteld. Idk, maar ik zat al lang te wachten op die eerste kus en hij kwam in dat hoofdstuk eindelijk, ook al twijfelde Jaye erbij. By the way, ik snap je keuze dat je stopt met Q. Ik heb zelf ook een hele lange stop/pauze gehad omdat mijn school er onder heeft geleden; ook ik ben gezakt, alleen dan van 3VWO naar 4HAVO. Ik hoop dat je uiteindelijk weer terug komt, maar ik respecteer je keuze!

    1 decennium geleden
  • woepie

    je had het vorige stukje redelijk laat in de namiddag gepost waardoor er ook minder tijd was om je zo veel kudo's te geven :s

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen