Foto bij Epiloog

Ten eerste miljard maal bedankt.
Niet alleen voor alle reacties gister, maar voor alles. Voor het bijstaan van mij als schrijfster en Mexx als personage.
Ik kan letterlijk geen andere woorden vinden dan geweldig en overweldigend.
De vele reacties die ik heb gekregen waren in een woord awesome en het feit dat ik steeds dezelfde namen terug zag komen is iets om zeker trots op te zijn.
Al de hele dag voel ik me aardig raar omdat dit dan toch het einde is voor Mexx.
Ik vind jullie allemaal daadwerkelijk geweldig. Meer woorden dan dankjewel kan ik niet zeggen, maar als ik wist hoe ik dit gevoel van dank zou moeten omschrijven zou ik het zeker doen.

Als laatste wil ik trouwens nog even apart Judithjjeee en Minoutieee bedanken.
Lieve Juut, je hebt het hele verhaal al gehoord voordat het ook maar uitgetypt werd en je steunt me altijd en altijd. Je bent in een woord super.
En lieve Minoutieee, als ik me door iemand wel echt gevleid en vereerd heb gevoeld, dan is het wel door jou. Dankjewel voor de mega awesome covers die je hebt gemaakt en natuurlijk ook bedankt voor alle reacties:).

Voor de gene die het trouwens nog zoeken...
Le neu story: Remember November

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • Cinta

    Prachtig!!:) meer woorden heb ik er niet voor

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    wauwn zo mooi geschreven. dit is het beste epiloog dat ik tot nu toe gelezen heb. Ik heb echt genoten van je verhaal. Jou schrijf stijl is echt SUPER GEWELDIG. ik ben echt van dit verhaal gaan houden. <3

    i loved this story.
    xxx

    1 decennium geleden
  • CurllMonster

    Aaaw super cute!!
    Heel mooi eind! Alleen wel jammer dat het t einde is :(

    1 decennium geleden
  • Tedybeerke

    Wooow!! Ik volg dit verhaal al sinds (ongeveer) het begin!! Het is echt een super mooi verhaal en je bent gewoon de beste schrijfster hier op Q !! Je moet ook snel verder met je andere verhalen !!

    Het is echt spijtig dat het hier stopt, maar het is een goed einde, dus dat maakt het verlies van het verhaal toch draagelijker *pinkt traantje weg (okee, niet letterlijk, maar whatever)*

    dus dit was echt een geweldig verhaal, maar ik ben absoluut niet de enige dat dit zegt, dus dat zal je ondertussen ook al weten denk ik.. :D xx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw zo schattig :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen