Foto bij Epiloog

Ten eerste miljard maal bedankt.
Niet alleen voor alle reacties gister, maar voor alles. Voor het bijstaan van mij als schrijfster en Mexx als personage.
Ik kan letterlijk geen andere woorden vinden dan geweldig en overweldigend.
De vele reacties die ik heb gekregen waren in een woord awesome en het feit dat ik steeds dezelfde namen terug zag komen is iets om zeker trots op te zijn.
Al de hele dag voel ik me aardig raar omdat dit dan toch het einde is voor Mexx.
Ik vind jullie allemaal daadwerkelijk geweldig. Meer woorden dan dankjewel kan ik niet zeggen, maar als ik wist hoe ik dit gevoel van dank zou moeten omschrijven zou ik het zeker doen.

Als laatste wil ik trouwens nog even apart Judithjjeee en Minoutieee bedanken.
Lieve Juut, je hebt het hele verhaal al gehoord voordat het ook maar uitgetypt werd en je steunt me altijd en altijd. Je bent in een woord super.
En lieve Minoutieee, als ik me door iemand wel echt gevleid en vereerd heb gevoeld, dan is het wel door jou. Dankjewel voor de mega awesome covers die je hebt gemaakt en natuurlijk ook bedankt voor alle reacties:).

Voor de gene die het trouwens nog zoeken...
Le neu story: Remember November

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • LoveBambi

    Wajo, mijn reactie is echt veel langer dan ik had gedacht O.o

    1 decennium geleden
  • LoveBambi

    Aaaawwwhh, echt superlieeeff!!! Jij hebt wat met tweelingen eh? In What You Do To Me kreeg Hazza ook al een tweeling :P Maar tweelingen zijn gewoon leuk, yaaaaayy :D

    Echt superjammer dat het afgelopen is, *le cry* mweeeeeehhhhhh (huil) Ik ga dit verhaal zo missen!! Alle tegenslagen, mooie momenten, slechte momenten, alles zal me bij blijven. Dat is het mooie hieraan. Kort maar krachtig. Je draaide nooit om dingen heen met schrijven en je wist ook op het goede moment afscheid te nemen van je verhaal, ookal is dat enorm raar. De relatie tussen Harry en Mexx was ook niet TE. Sommigen zijn heel erg goed in teveel sappige momentjes in hun verhaal proppen, waardoor het verhaal een beetje wegzakt. Jij wist precies de middenweg te vinden, het was perfect.

    EN OH MIJN GOD IK GING FANGIRLEN TOEN IK DE NAAM LIV ZAG WANT DAT LIJKT OP LIZ MAAR LIV IS OOK VET LEUK OMGGG!!!! Hahaha, nee serieus. Liz/Liv is echt mijn lievelingsnaam :D

    Mijn hoofd bonkt zo eh, klig met koorts op bed, maar toch wilde ik nog even lezen!!!

    Ik ga dit verhaal zo missen Rowie, ur awesumm!!!

    Eik is mijn reactie nog niet lang genoeg....

    Ehm....

    Kaas?

    Nee grapje xD

    ik
    ik hou
    ik hou echt
    ik hou echt heel
    ik hou echt heel onmega
    ik hou echt heel onmega veel
    ik hou echt heel onmega veel van
    ik hou echt heel onmega veel van jou
    ik hou echt heel onmega veel van jou en
    ik hou echt heel onmega veel van jou en je
    ik hou echt heel onmega veel van jou en je verhaal
    ik hou echt heel onmega veel van jou en je verhaal vergeet
    ik hou echt heel onmega veel van jou en je verhaal vergeet dat
    ik hou echt heel onmega veel van jou en je verhaal vergeet dat nooit
    ik hou echt heel onmega veel van jou en je verhaal vergeet dat nooit!!!
    NEVER!!!

    Nou, Liz gaat afscheid nemen, van Mexxie :'(

    Het was geweldig, thanks voor al het leesplezier dat je me gegeven hebt (H)

    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo Bambi/Lizzy (H)

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    OMG, dit is echt zo mooi geschreven!!! Echt chapeau!!! Jammer dat het afgelopen! Ik heb deze story echt met plezier gelezen (: ECHTWAAR DANKJE!!! xx

    1 decennium geleden
  • EmlyLoves1D

    Prachtig! (:

    1 decennium geleden
  • margauxx

    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhh dankuwel!!! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen