Heb na dit hoofdstukje nog een hoofdstukje over.

Willen jullie wel dat ik nog doorga?
Er is maar een iemand (je weet wie je bent) die reacties schrijft...

Natuurlijk had ik aangeboden aan vincent of hij hier wou blijven slapen totdat hij alles weer had opgelost of ergens anders heen kon. Hij vond dat ik veel te aardig voor hem was en bleef maar zeggen dat het niet hoefde. Maar hij gaf toch toe en was me heel dankbaar voor alles. Nadat we samen nog even gepraat hadden werd Melissa ook wakker. Ze snapte niet waarom de pizzajongen hier met nog een beetje rode ogen van het huilen met mij zat te praten. Maar nadat ik alles had uitgelegt snapte ze het en vond ze het natuurlijk ook goed dat hij hier mag blijven slapen. Het enige probleem was dat we maar een tweepersoons bed hadden...

'Misschien kan ik stiekem een matras uit de opberg ruimte smokkelen.' Stelde vincent voor. 'Hebben ze matrassen in de opberg ruimte?' vraagt Melissa dommig. 'Ja. En een hele hoop zelfs! En ook hele grote!' Hij maakt een handgebaar van hoe groot ze wel niet zijn en rolt met zijn ogen. 'Maar is dat niet te gevaarlijk? Straks betrappen ze je!' 'Vast niet. En jullie kunnen me misschien helpen als jullie willen. Met het afleiden van de receptioniste bijvoorbeeld.' Ik knik en schuif een plukje haar achter mijn oor. 'Ik help wel' knik ik. Ik kijk naar Melissa. 'En jij?' 'Natuurlijk!' zegt ze met een big smile op haar gezicht. Tss the badass. 'Maar hoe kom je daar dan binnen. Heb je geen sleutel nodig.' 'De sleutels hangen om het hoekje van de receptie waar de receptioniste staat.' zegt vincent. 'en de opberg ruimte zit weer naast de sleutels. Dus dat is niet zo moeilijk!' 'Oke! zullen we dan nu al gaan doen?' ik kijk vragend naar beide en glimlach als ze ja knikken. 'Oke dan! Let's go.' roep ik en ik spring op om naar de deur te rennen. 'Wacht!' roept melissa. Ik geef haar een geiriteerde zucht als antwoord. 'Waarom?' 'Moeten we ons niet eerst aankleden?' vraagt Melissa en ze laat haar blik over mijn pyjama glijden. Wacht wat! Ik heb gewoon de hele tijd met Vincent zitten te praten in mijn pyjama? Mijn wangen worden rood en ik kijk ongemakkelijk naar vincent die hoofdschuddent staat te grinniken. 'Dat is een goed idee.' antwoord ik en ik ren snel naar de badkamer.

Hihi

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen