Foto bij Hoofdstuk 4 ~ het opzoeken

hoofdstuk 4 alweer!!
Gaat snel! :)
En ik probeer ook zo vaak mogelijk te schrijven :) Alleen niemand behalve mijn vriendinnen lezen het :'(

Xx veel plezierrr ! <33

NEE Louis NEE!! Niet over nadenken. Ik ga vanmiddag gewoon met Zayn opzoek en we zien het wel. Denk ik in mezelf terwijl ik ondertussen de verkeerde kant oploop. " Loe, je moet hier heen hoor! " Hoor ik Zayn lachend zeggen. " O! grapje toch! " Lach ik terug. Dus we lopen in plaats ven rechtdoor, linksaf. Richting het biologielokaal. Ik voel me nu zó dom.
Eenmaal zittend op een stoel, ik weer naast Zayn, en Niall naast Liam, zitten we nog steeds na te lachen over zonet. " Zo, jongelui! We gaan beginnen. Boeken op tafel allemaal. " Roept mevrouw Bos voor de klas, waarna iedereen zijn boeken op tafel legt. " Zo, vandaag gaan we het hebben over de microscopen. En morgen hebben we een SO hierover, dus goed opletten! " " Ja, blablabla. " Verluister ik tegen Zayn. Dan liggen we allebei in een deuk van het lachen. " Ja, jij Louis! Kom maar hier als jij het zo goed weet kun je het ook wel even aan de hele klas vertellen! Of niet dan? " " Ja hoor. " En ik sta zelfverzekerd op en loop naar voren, blijf even staan en dan zegt mevr. Bos : " Nou, begin maar. " " Oh ja. Nou met de microscoop kun je dingen vergroten. " " Dat klopt en wat nog meer? " " Dat was het. " " Niet dus, volgende keer weer gewoon stil zijn, nou ga zitten! " Maar nu ligt de hele klas in een deuk en niet alleen Zayn. Ik voel me trots, want normaal ben ik best verlegen. Maar nu ben ik grappig, gewoon grappig. Tja dat denk ik dan want iedereen lacht. Oké Loe nu ga je raar praten, kappen. " Stilte!! " roept mevr. Bos dan weer. En spontaan is iedereen uitgelachen.

Als de school uit is..

Zayn en ik lopen uit het handvaardigheidlokaal. Dat was onze laatste les. " Kom je Zayn? We moeten een beetje snel, want we moeten naar Blauwdorp. O, en je moet ook voor het eten thuis zijn. " " Ohja is ook zo." " Hoelaat eten jullie meestal?" " Zes uur." " Oké dat moet lukken voor die tijd maar dan moeten we wel een beetje opschieten. " " Ja is goed. " Dus ik en Zayn lopen richting mijn fiets en Zayn springt zoals gewoonlijk weer bij mij achterop. In het begin wankel ik altijd een beetje maar daarna kan ik heel hard fietsen, zoals nu. " Zayn? Heb jij je navigatie op je mobiel aanstaan? " Vraag ik als we al een poosje rechtdoor fietsen. " Ja we moeten hier zo links." " Oké, zijn we er ook al bijna? " " Euhm.. Nou nog zo ongeveer 7 kilometer. " " Niet dus. " " Nee klopt. Hier links! " Zegt Zayn als we bij een T-splitsing zijn aangekomen. " Oké." En ik fiets linksaf.

20 minuten later..

" We zijn er nu bijna. Kijk maar je kunt het bordje Blauwdorp al zien staan. " " Ja! Ik zie het! " Na nog even snel een sprintje trekken zijn we aangekomen in Blauwdorp. " Eeeeindelijk!! We zijn er! Kun jij anders nu het laatste stukje nog even fietsen? " " Ja hoor! " " Oke mooi! " Ik stap af en ren naar het dichtsbijzijnde huis toe. " Wat ga je doen?? " Roept Zayn me na. Ik reageer niet op hem en ren gewoon door. Dan ben ik er, het eerste huis wat ik zag, druk op de bel en er word open gedaan. " Hallo mevrouw, mag ik u wat vragen?" " Maar natuurlijk mag dat. Zeg het eens. " " Ik zoek Cirkelstraat 369, weer u waar dat ligt? " Ondertussen staat Zayn nog steeds te kijken wat ik aan het doen ben. " Ja dat weet ik. Dan moet je hier eerst rechtdoor dan eerste afslag rechts en dan bijna direct weer links. " " Oké, bedankt. O en fijne kerstdagen! " " Graag gedaan! Jij ook! " Dan sluit de vrouw de deur, en ik ren terug naar Zayn. " Ik weet waar we heen moeten! Eerst klein stukje rechtdoor, dan eerste afslag rechts en dan bijna direct weer links. " " Heb je dat gevraagt? " " Ja!" " Topper! " En hij steekt zijn duim op.
Dan begint Zayn te fietsen, ik spring achterop houd de weg goed in de gaten om te kijken waar we heen moeten. " Hier rechts." Zeg ik na een klein stukje rechtdoor. " Oké. " En Zayn slaat rechts af. " O en nu hier weer links. " " Ja ik zag het bordje met Cirkelstraat erop al. " " En dan is daar het huis! " " Oké! Al zenuwachtig " " Nou beetje.. " Antwoord ik terwijl ik opga van de zenuwen.
Zayn stop met fietsen, ik stap af en even later Zayn ook. We lopen samen richting de deur, en zeg ondertussen nog even snel: " Moet je mijn hand eens zien trillen! " Vervolgens laat ik mijn hand zien. "Wooww! Nee joh, maar een beetje zenuwachtig!!" als Zayn dat zegt moet ik blozen.
Dan zijn we bij de zwarte deur aangekomen. " Nou zet hem op he! " Zegt Zayn nog even snel. Dan druk ik op de bel. Ik kan door de deur heen zien dat er iemand aan komt lopen. " Volgensmij een jongen zeg ik dan tegen Zayn." " Volgensmij ook." Dan gaat de deur langzaam open.

Reageer (6)

  • Ganbarimasu

    HARREH!

    1 decennium geleden
  • Michellexx1D

    Hahahah Mvr.Bos:P
    Vet spannend echt gauw verder schrijven!!;)

    1 decennium geleden
  • Michellexx1D

    Super goed verhaallll!!!!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(K)(K)(K)

    1 decennium geleden
  • xdanielle1Dx

    Thnxx echt (H)
    en lovehazza thx voor abbo :)

    1 decennium geleden
  • xSinaasappel

    Mhihi ik lees ook :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen