Opdracht 2 - Junns
Clinging swords, beating hearts
Lands falling apart
Forget kids, forget wifes
You shall not unite
Dead eyes, rushing blood
Souls scattered in the mud
Kill them all, leave none live
Slit all of their wrists
Swing my blade, empty, heartless
For my heart is departed
And I haven't even started
I shall be winning
There's no end to the begin
Of this battle you're living
For I am immortal
Beoordeling:
Je zei zelf dat hij veel beter had gekund als je meer tijd had gehad, maar ik zit mezelf momenteel af te vragen hoe hij dan beter had gekund. Ik vind hem geweldig. Ik heb een obsessie met de Griekse goden en Ares is mijn absolute favoriet, dus ik hoopte op een geweldig gedicht, maar ik kon natuurlijk niet zeker zijn. Ik vind hem fantastisch. Mijn enige minpuntje is dat ik me afvraag of de titel Ares is zoals stond boven het hoofdstuk dat je in de link had gestuurd of dat het gewoon even snel neerzetten was voor jezelf zodat je hem kon terugvinden. Ik heb het stukje tekst, het gesprekje, er niet bij gezet, omdat het er op zich wel mee te maken had, maar niet bij het gedicht hoort.
Verder vind ik dat je prima hebt uitgedrukt dat het om Ares gaat, omdat het toch algemeen bekend is dat hij de god van de oorlog is. Ik zie geen spelfouten en het geheel leest lekker door.
Cijfer: 9.5
Reageer (1)
De titel van het hoofdstuk is de titel van het gedicht. Dat zal voortaan zo zijn, dat dat even duidelijk is en de titels van mijn gedichten verder geen verwarring meer opbrengen.
1 decennium geledenDat zinnetje erboven hoort ook niet bij het gedicht. Ik heb het er neer gezet omdat dat mijn inspiratie was voor het gedicht.
Maar ik ben sowieso nooit tevreden met wat ik maak, dus heel erg bedankt voor je complimenten :')