Tweet SIXTEEN
Het is nog geen nieuwjaar, maar hier is alvast een stukje omdat ik nu 5 dagen op vakantie ga met een vriendin ^^
Ik hoop dat jullie deze niall p.o.v. leuk vinden!
Alvast een gelukkig nieuwjaar voor iedereen en weer een stukje op zondag denk ik!
Ik heb nu in de tijd dat ik weg was 4 stukjes geschreven dussss.....
Zouden de stille lezers een reactie achter willen laten in de tijd dat ik weg ben?
Dat zou ik super vinden!!!
Je hebt vijf dagen de tijd ^^
Xx
Niall Horan
Ik scroll een beetje verveeld door mijn mentions op twitter. We hebben twee weken vrij. Maar toch weet ik niks om te doen. Louis is bij Eleanor en Zayn is bij Perrie. Ik snap het ook wel. Ze zien hun vriendinnetjes niet vaak. Als ik een vriendin had zou ik deze me deze twee weken ook alleen maar richten op haar. Harry komt aanlopen en ploft naast me op de bank. ‘Wat doe je?’ hij kijkt met gespleten oogjes naar mijn mobiel. ‘Ik verveel me. Dus ik ben maar naar een paar mensen antwoord aan het sturen.’ zeg ik en ik scroll verder. ‘Ow.’ zegt Harry en hij ploft languit op de bank. ‘Ik verveel me ook. Liam wil niks met me doen.’ en hij trekt een zielig gezicht. ‘Je moet wel snappen dat Liam nergens zin in heeft Harry.’ en ik zucht. Twee weken geleden heeft Liam het uit gemaakt met Danielle. Hij vond het helemaal niet leuk om te doen. Maar hij vond dat ze geen relatie met elkaar konden hebben als hij haar maar drie of vier keer in de maand kon zien. Meestal sluit hij zichzelf op in zijn kamer. We proberen hem allemaal zoveel mogelijk te steunen. Liam waardeert dat ook wel. Maar hij wil liever dat we hem alleen laten totdat hij zelf aangeeft dat het weer beter gaat. Ik hoop dat dat snel is, want ik mis hem wel.
‘Zullen wij dan maar wat gaan doen.’ zeg ik tegen Harry en ik laat me half op hem vallen. Harry murmelt wat en slaat dan zijn armen om me heen. ‘Graag. Dat zou ik heel erg waarderen Nialler.’ en hij grijnst naar me. ‘Wil je me nu loslaten zodat ik eerst nog mijn twitter kan afsluiten voordat we gaan.’ Ik wurm mijn armen half los maar geef op als Harry niks doet. Ik laat me tegen zijn borst zakken en ga weer verder met scrollen. ‘He! We zouden toch weggaan?’ vraagt Harry verontwaardigt en laat een protesterend geluidje horen. ‘Als jij me vast blijft houden niet!’ ik scrol verder en blijf hangen op een paar tweets. Directionerforlife. Even kijken wat ze heeft geschreven. ‘Als ik je nu loslaat gaan we dan?’ vraagt Harry ongeduldig. ‘Hmm, ja wacht even. Moet dit even lezen.’ murmel ik en ik lees verder. ‘Wiens tweet is er nou zo belangrijk om mij te laten wachten.’ zegt Harry en hij probeert mijn mobiel te grijpen. ‘Harry! Hou even op!’ Ik duw hem van de bank en lees verder.
Aaah! I’m going on vacation to Londen! Meet me at the kingsway hall hotel room102!
‘He!’ roept harry verontwaardigt en hij krabbelt overeind. Ik klik op haar profiel om te kijken of er ook foto’s van haarzelf op staan. Bingo! Ik klik een foto aan en wacht totdat hij is geladen. Als ik de foto zie is het eerste wat ik denk: wauw! Ik klik een paar foto’s verder en raak alleen nog maar meer geïnteresseerd in dit onbekende meisje. Ik kijk in haar bio en zie dat ze fleur heet. Wat een mooie naam. Ik staar dromend naar de foto en heb niet in de gaten dat Harry over mijn schouder mee staat te gluren. ‘Wie is dat?’ Mijn hart maakt een sprongetje door de schrik als ik merk dat Harry achter me staat. ‘I-ik weet niet precies wie dat is’ stamel ik en mijn wangen kleuren een tintje roder. ‘Oeh! Nialler likes a misterious girl! Weet je hoe ze heet?’ vraag Harry en hij grijnst naar me. ‘E-ehh.’Ik ben even helemaal de weg kwijt en kijk opnieuw naar haar bio. ‘Ze heet Fleur.’ zeg ik en ik laat de foto zien die er nog op stond. ‘Ze is wel heel erg mooi.’ zegt Harry en hij knikt goedkeurend. ‘Harry!’schreeuw ik en ik gooi beschaamd een kussen naar zijn hoofd. ‘Wat nou! Dat is toch zo.’ lacht Harry. ‘Wat schreef ze.’ en hij kijkt me vragend aan. Ik laat hem mijn mobiel zien en wacht totdat hij klaar is met lezen. ‘Nou. Dat lijkt me duidelijk.’ zegt Harry met een heel serieus gezicht. ‘Wat lijkt je duidelijk?’ en ik kijk hem raar aan. ‘Dat je haar moet gaan opzoeken in dat hotel waar ze slaapt!’ zegt Harry en hij prikt me in mijn wang. ‘Echt niet! Misschien is het wel een gestoorde gil fan!’ ‘Maar wel een hele erge mooie gestoorde gil fan.’ zegt Harry grinnikend. ‘Dat is waar.’ zeg ik zacht en ik kijk nog even naar de foto. ‘Misschien is ze helemaal geen gestoorde gil fan Niall.’ en hij legt een hand op mijn schouder. ‘Ik zou het gewoon proberen. Misschien is zij je prinses wel.’ ik knik en pak een papiertje van het bijzettafeltje. Ik krabbel het adres en de kamer er snel op en stop het in mijn broekzak. ‘Ik ga het gewoon doen.’ zeg ik tegen Harry. ‘Maar ik ga haar niet gelijk aanspreken. Ik weet wel iets anders.’ ‘Goed zo Nialler! Gaan we nu nog wat doen?’ vraagt Harry. ‘Ja is goed.’ zeg ik en pak Harry bij zijn arm.
Reageer (2)
woew, snel verder !
1 decennium geledensnel verder xxx
1 decennium geleden