Foto bij -Part One

“Triiiiiiiiiiiinngg!!!”

De bel gaat en iedereen loopt haastig naar buiten.
Het is donderdag middag, ik had zoveel honger tijdens de les wiskunde, dat mijn hoofd knalde van de pijn.
Ik pak snel mijn tas en loop zo snel mogelijk naar de gang, ruk mijn jas van de kapstok en ren de trappen af naar beneden.
Tjonge de hele gang is versperd door zesde en vijfdejaars die proberen als eerste de kantine binnen te geraken, om niet in die kilometers lange rij te moeten staan.
Ik wurg mijzelf met moeite naar buiten, goh eindelijk frisse lucht!
Van boven de trappen af zie ik Judith en Megan staan. Haast val ik van de laatste trede en ren naar hun toe,
'Wel, bedankt om op jullie vriendin te wachten' en por ze allebei in de zij.
'Oh stop met janken! Haal beter je iPhone uit, we gaan foto's maken!' beval Megan zoals altijd, volgens mij is ze meer geobserveerd door mijn iPhone dan ik zelf.
Aan het einde van de pauze hadden wij een stuk of dertig foto's gemaakt met iedereen die toevallig voorbij liep, jah dat wordt weer bewerken voor vanavond!
Eenmaal in de rij in de kantine zoek ik direct een tafeltje voor ons drieën.
Ergens vooraan zie ik één vrij bij een raam die uitkomt naar de keuken.
Nadat wij onze kaarten hebben gescand ren ik naar mijn doelwit af.
Opeens krijg ik weer een steek in mijn hoofd, ik knijp mijn ogen dicht met hoop dat de pijn zal verminderen.
Zo te zien helpt het niet veel dus doe ik ze weer open en kijk recht in de ogen van een jongen. Even schrik ik en schuif naar achteren met mijn stoel maar toen besef ik dat de jongen achter het raam in de keuken staat en naar mij staard.


Ik weet het het is niet veel maar ik wil gewoon jullie mening weten (ik heb het vervolg al geschreven dus jullie moeten er niet echt op wachten)(dance)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen