Tweet FIFTEEN
Sorry, het duurde een beetje langer.
Mijn toetsweek ging slecht...
Really really really BAD!
En ik probeer me nu te focussen op andere toetsen.
Het is wel en niet gelukt...
10!!! voor engels
En waarschijnlijk (weet nog niet zeker) een 2 voor frans.
Had niet geleerd...
Oeps.
Dus het word wel wat minder...
Ik denk dat ik deze story pauzeer voor 2 maanden.
Dan kan ik me meer focussen op school. En in die tijd heb ik genoeg tijd om tussendoor, niet met stress een paar hoofdstukjes te schrijven!
Ik hoop dat jullie het begrijpen!
Enne, vinden jullie het nogsteeds leuk?
Want ik heb wel 30!!! abo's maar ik krijg meestal maar 3 reacties...
Ik hoop dat ik jullie niet te veel heb verveeld met mijn gezeur...
Reactie?
Nadat we uitgestoeid waren hadden Melissa en ik besloten om maar te gaan eten. Het was pas half vijf, maar we rammelden van de honger! En omdat we te moe waren en geen zin hadden om ergens heen te gaan, en zelfs niet naar het restaurant beneden te lopen, hadden we een pizza besteld. Na een klein kwartiertje werd er op onze deur geklopt.
Ik open de deur en zie een jongen van ongeveer een jaar jonger dan mij staan met een pizzadoos in zijn handen. Ik glimlach naar hem . 'Ik zal mijn geld wel even pakken.' zeg ik en ik loop naar mijn nachtkastje om mijn portemonnee te pakken. Ik loop terug naar de deur en kijk de jongen vragend aan. 'Oh, eh. Het kost eh-ehm vier euro twintig.' zegt hij en hij kijkt een beetje verlegen naar de pizza doos. Ik schud grijnzend mijn hoofd en pak vijf euro uit mijn portemonnee. 'Alstjeblieft.' zeg ik en ik overhandig hem het geld. Hij ziet dat ik vijf euro heb gegeven en grijpt al naar zijn zak waar hij waarschijnlijk het wisselgeld in heeft zitten. Hij pakt de zestig cent wisselgeld en houd zijn hand op om het aan mij te geven. Inplaats van dat ik het aanneem neem ik zijn hand vast en sluit zijn vingers om het geld. Hij kijkt me vragend aan. 'Hou het geld maar.' zeg ik en ik duw zijn hand naar zijn borst toe. 'Je mag het hebben als fooi.' De jongen begint te glunderen en stopt het geld langzaam in zijn broekzak. 'Dankje.' zegt hij verlegen en hij geeft me de pizzadoos aan. 'Geen probleem.' zeg ik. Hij blijft nog een paar seconden staan en steekt dan heel voorzichtig zijn arm omhoog. Maar als hij ziet dat ik niks doet trekt hij zijn arm snel terug. Ik zie wat hij wil doen en zet de pizzadoos naast me neer. Ik steek mijn armen uit en knik naar hem. Zijn ogen beginnen te twinkelen en heel voorzichtig steekt hij zijn armen uit om me een knuffel te geven. Ik druk me even stevig tegen hem aan en begraaf mijn gezicht voor een paar seconden in zijn nekholte. Langzaam laat ik hem los. Ik voel dat hij met een beetje tegenzin zijn armen terug laat hangen langs zijn lichaam. 'Vincent.' zegt hij net hard genoeg zodat ik het kan horen. 'Ik ben Fleur.' zeg ik en ik geef hem een scheve glimlach. Een klein piepgeluidje laat hem opschrikken en hij haalt vlug een soort van telefoon uit zijn zak. 'Ehm, sorry ik moet gaan.' zegt hij vlug en hij wil zich al omdraaien. Nog voordat hij weg kan lopen pak ik hem bij zijn arm. 'Wacht, zou ik je nummer mogen?' vraag ik. 'Dan kan je me bellen als er iets is.' zeg ik met een veelbetekende blik. Hij aarzelt even maar knikt dan toch. Ik pak snel even een blaadje van het kastje en krabbel daar mijn nummer op. 'SMS me straks maar. Dan heb ik jouw nummer gelijk ook.' zeg ik en hij knikt verlegen. 'Succes verder met je baantje.' zeg ik en ik geef een nog een grote glimlach voordat ik de deur achter me dicht doe. 'Zo zo, sjans met de pizza bezorger?' vraagt Melissa aan me met een wenkbrauwwiebel. Ik zucht. 'Nee, ik gaf hem fooi. En hij was best wel verlegen. Volgens mij was er iets met hem. Dus heb ik hem mijn nummer gegeven.' zeg ik en ik kijk haar aan. 'Oke, als jij het zegt.' grijnst ze en ze trekt de pizzadoos uit mijn handen. 'En nu eten!' roept ze en ze rukt de doos open.
Ik weet nog niet precies wat voor een rol vincent in dit verhaal gaat spelen. Niet een al te grote. Maar ik denk dat ik er wel wat leuks bij kan bedenken
En nu ga ik heel gemeen zijn. Ik ga mijn verhaal pauzeren, maar ik weet al wel dat er een Niall pov in het volgende hoofdstukje komt
Hihi...
Ik hoop dat jullie je abo niet verwijderen. Tot over ongeveer 2 maanden!
Misschien wel eerder hoor
Xx
Er zijn nog geen reacties.