Foto bij Prologue

De proloog is niet het begin van het verhaal, ik begin met schrijven wanneer Hannah naar Amerika vertrekt.
Enjoy!
xoxo

Alles was zwart. Ik bevond mij in een donkere ruimte en voelde hoe de angst de macht over mij nam. Doodsbang kneep ik mijn ogen dicht, maar daardoor werd mijn bangheidsniveau niet lager. Laat dit snel voorbij zijn. Laat mij snel weer mijn zusjes in de armen kunnen sluiten zonder hier nare herinneren aan over te houden. Ik smeekte mompelend in het duister, want ik wist dat daar zich iemand bevond. Snel als het licht stond er een vrouw voor me. Ik voelde hoe mijn hart tekeer ging en kromp ineen tegen de stenen muur waar ik al die tijd tegen aan had gestaan. ‘’It will only hurt just a little..’’ zei haar heldere stem. Ze was zonder enige twijfel beeldschoon, maar daardoor ook juist angstaanjagend. Wat ze zojuist gezegd had wist ik niet, ik verstond geen Engels. In mijn gedachten verzonken lette ik niet meer op de mysterieuze vrouw of wat ze deed. Ik schrok op en gilde het uit toen ik een brandend steek in mijn pols voelde. Ik viel op de grond en kronkelde over de vloer heen. Het was alsof iemand een brandende fakkel tegen mijn hand had aangelegd. Laat dit over zijn. Stop dit. Ik wilde dood.

Reageer (3)

  • XGirlOnFireX

    srry guys, ik ga waarschijnlijk stoppen met dit verhaal
    ik heb het echt heel erg druk met school en andere verhalen, ben nu ook met eentje bezig waarbij ik van plan ben om hm uit te laten geven.... het spijt me.. ):

    1 decennium geleden
  • LilyRose

    Ja, het klinkt als Jane...
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!!

    ‘’It will only hurt just a little..’’ zei haar heldere stem.

    Klinkt als Jane...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen