Ik ben quizlet nog niet vergeten hoor, ik heb het wel razendruk! Zo druk dat het al de hele week na middernacht is als ik m'n teergeliefde bedje is. Zo verschrikkelijk dat ik kijk of er reacties bijgekomen zijn, dat ik mezelf eraan herinner dat ik ieder van jullie een lief berichtje moet achterlaten - niet van moeten, maar echt ook willen. Maar dat ik dan telkens moet beseffen dat ik nog duizend andere dingen aan m'n hoofd ben.
Wel ben ik terug bezig met 30days of writing - dat toch wel langer dan 30 dagen zal duren. Neen, dit is niet te vinden op dit profiel hier, ik heb het zelfs gedeactiveerd. Wel heb ik hier een tweede profiel aangemaakt (als je interesse hebt, just ask). Niet omdat ik dit profiel in de steek ga laten, dat niet. De reden is gewoon dat ik de dingen op dat tweede profiel deel met facebook (: Het was dus eerder om persoonlijke redenen.

Anyway, go and read!
Nog steeds veel liefde van mij & als er twin-nieuwtjes zijn, let me know!

Mijn lichaam bleef uitgeput, wat logisch was aangezien ik meer had liggen piekeren dan slapen. Tom zat niet meer naast me, ik hoorde hem praten vanuit een andere ruimte. Ik had de fut niet om mijn ogen te openen, ik wilde terug proberen binnen te dringen in een wereld vol dromen. Een paar minuten later kwam Tom naast me neerhurken. “Bill komt straks thuis, hij belde daarnet.” Ik sperde mijn ogen wijd open. Mijn geest werd wakker en alle verdrongen gebeurtenissen sijpelden terug naar binnen. Nu ik wist dat hij hier over enkele ogenblikken terug zou zijn, beslopen de zenuwen mij en werd mijn lichaam ook wakker. Ik had datzelfde beklemmende gevoel weer vanbinnen, maar ik wist dat ik geen andere keuze had dan het te ondergaan. Ik wou alleen dat ik kon voorspellen hoe Bill er zou aan toe zijn. Langzaam kroop ik recht en keek ik naar mijn mobieltje. Het was iets voor negen uur. Ik had toch nog een paar uurtjes geslapen naast het vele gepieker. “Tom, geef je mijn pillen eens?” Gehoorzaam reikte hij me mijn handtas aan. “Ik ga even weg. Ik denk niet dat ik hierbij wil zijn.” Ik knikte. Het viel me op dat hij andere kleren aanhad en dat zijn haren nog nat waren. Het kon niet anders dan dat hij wakker was gebleven en niet in staat was geweest de vermoeidheid het van hem over te laten nemen. Het knaagde aan me dat ik hem zo liet afzien. “Jullie kunnen dit”, fluisterde hij. Automatisch knikte ik, maar ik wist niet wat er van ons terecht zou komen. Ik begon het dekentje op te vouwen en legde het over de leuning van de sofa alleen maar om mezelf even bezig te houden tijdens de luttele minuten die me nog restten. Mijn oog viel op een kopje dat op de salontafel stond. Blijkbaar had Tom net voor zijn vertrek nog een kopje koffie voor me uitgeschonken. Ik nipte er even aan, want ik merkte dat mijn keel best wel droog aanvoelde. De vloeistof brandde in mijn keel.

Reageer (9)

  • Inviolable

    Mooi geschreven :3!
    Tom is echt wel een schatje! Ik ben heeel benieuwd hoe Bill er aan toe is en hoe hij gaat doen..
    Ze moeten wel praten.. Hopelijk komt het dan goed, dan hoeft Tom ook niet zo af te zien.

    Ga je snel verder <3?
    xx

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    Prachtig deeltje. Again.
    And I missed you! Maar ik begrijp het wel dat je het druk hebt. Dus ik wacht geduldig af. (:
    Und. Ik heb interesse in de naam van je nieuwe account. Want ik wil je Thirthy Days of Writing wel volgen. -Dat staat nu toch op dat andere profiel? ;$-
    Ik ben benieuwd hoe Bill gaat reageren, want dat is toch stiekem wel waar iedereen al -bijna- het hele verhaal op zit te wachten. (:
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    wauw! dit deeltje is mooi, en ik snap dat je meer doet dan alleen delen op quizlet schrijven. Zo snel mogelijk verder please!(flower)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik ben blij dat je na lange tijd nog eens een deeltje hebt gepost. Ik begrijp het volkomen dat je het druk hebt, maar ik begon dit verhaal toch stiekem een beetje te missen. :)
    Ik wacht met spanning op het volgende deeltje. :)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen