Hier is weer een stukje :)

kudo? (flower)

We stappen door de grote deur en kijken onze ogen uit. Zo veel luxe heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt. Ik kijk rond of ik de balie zie waar we moeten inchecken. 'Daar!' zegt Melissa en ze wijst naar een balie in de hoek. 'Hoe?' en ik trek mijn wenkbrauwen op. Melissa grijnst. 'Volgens mij kan ik je gedachten lezen.' Ik rol met mijn ogen. Melissa loopt al naar de balie en ik ren achter haar aan. 'Hallo dames waarmee kan ik jullie helpen?' glimlacht de vrouwelijke medewerkster. 'We hadden een kamer geboekt.' zeg ik. 'Naam?' vraagt de vrouw en ze houd haar vingers al boven het toetsenbord. 'Eh, Fleur en Melissa.' zeg ik maar. Ik weet niet op welke naam mijn moeder de kamer heeft gereserveerd. 'Ja, ik zie het al. Kamer 102 toch?' 'Ja volgens mij klopt dat wel.' zeg ik terug. 'Een momentje.' zegt de vrouw en ze loopt naar een deur. Ze komt terug met ons pasje. 'Alstublieft.' zegt ze en ze geeft me het pasje. 'En raak hem alsjeblieft niet kwijt want we willen liever geen reserve maken.' zegt ze met een strenge ondertoon in haar stem. 'Nee hoor mevrouw.' zegt Melissa met een poeslief stemmetje en ze trekt me gauw mee. 'Oke, we hebben dus kamer 102. Welke verdieping is dat?' vraagt Melissa aan mij. 'Er moet hier vast wel ergens een bord hangen met welke kamers er op welke verdiepingen zijn.' zeg ik terug en ik loop naar een bord dat vlak naast de lift staat. 'Volgens mij moet het hierop staan.' en ik wijs naar het bord. Ik glij met mijn ogen over het bord en zoek naar 102. 'Daar.' zegt Melissa en ze wijst naar verdieping 3 waar kamer 100 tot 170 staat.

Als we met de lift naarboven zijn gegaan zien we dat kamer 102 een paar deuren links van de lift is. Ik steek het pasje in het gleufje en wacht totdat het ding groen word. De klink klikt omlaag en ik duw de deur open. Ik kan niks uitbrengen zo mooi en luxe is het. Hoe konden mijn ouders zich dit allemaal veroorloven vraag ik me af. In tegenstelling tot mij word melissa helemaal hyper en springt op het bed. 'Dit is gewoon te mooi voor woorden.' zucht ze en ze laat zich met een grote plof languit midden in het hemelbed vallen. Ik neem een voorbeeld aan Melissa en plof naast haar op het grote bed. 'Wow.' roep ik uit. 'Dit is het zachtste bed dat ik ooit gevoeld heb.' Ik geniet van de zachtheid en spreid mijn armen en benen helemaal uit. Melissa die het er niet mee eens is dat ik bijna het hele bed in beslag neem springt bovenop me en begint me te kietelen. 'Neehee, stop!' gier ik van het lachen. 'Alleen als je beloofd dat je 's nachts niet zo gaat liggen!' grinnikt ze en ze gaat gewoon door met kietelen. 'Dat beloohoof ik!' en ik probeer me om te rollen om aan Melissa's handen te ontkomen. Het lukt me om me om te rollen, maar met een slecht resultaat. Ik lag net iets te dicht bij de rand van het bed en plof op de grond. Melissa kijkt over de rand en zegt dan: 'Oh, wil je daar gaan liggen? Dat is ook goed hoor dan slaap ik 's nachts wel in mijn eentje in dit bed.' en ze laat zichzelf weer helemaal uitgespreid vallen zoals ik dat net deed. 'Oh nee! Daar komt niks van in!' roep ik en met een duiksprong beland ik boven op Melissa.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen