Tweet THIRTEEN
Shout out: http://www.quizlet.nl/stories/100600/she-is-my-weakness--featuring-the-wanted-one-direction-amp-darren-criss/
Hope u like it
Samen met Melissa lopen we naar de trein die over vijf minuten vertrekt. Het is gelukkig niet ver en na drie minuten staan we al op het perron. 'Ik ben zo benieuwd hoe onze hotel kamer eruit ziet!' zegt Melissa. 'Ja ik ook.' zeg ik terug en ik zie dat de trein er aan komt. De trein stopt en we stappen in. Na een paar minuten komt de kaartjescontroleur langs en we geven ons kaartje af. Na een klein kwartiertje komen we aan op het andere perron. De trein remt langzaam af en we staan alvast op en gaan voor de deur staan. De deuren schuiven langzaam open en we stappen uit. 'Oke, nu moeten we een taxi zien te vinden.' zegt Melissa en ze kijkt in het rond. 'Hoe moet je hier ooit een taxi laten stoppen.' zucht ik geirriteerd en ik kijk naar de overvolle straat met auto's. 'Gewoon heel hard zwaaien lijkt me.' zegt ze en ze loopt al naar de weg. Melissa begint als een malloot met haar armen te zwaaien. 'Melissa, doe is even norm...' ik kan mijn zin nog niet afmaken of er stopt al een taxi voor Melissa's neus. Ze kijkt me zelfvoldaan aan en stapt in de taxi. Stomverbaast blijf ik naar de taxi staren maar realiseer me dan dat ik ook in moet stappen. Ik gooi de taxideur open en dump mijn koffer naast Melissa. 'Waarnaartoe dames?' vraagt de taxichaffeur en hij kijkt door de achteruitkijkspiegel. 'Kingsway hall hotel.' zeg ik en ik gooi een korte blik naar de spiegel. De chaffeur trapt op de rem en rijd weg.
Ik trek mijn koffer uit de taxi en kijk omhoog. 'Woow. Weetje hoe groot dit hotel wel niet is!' roept Melissa. Ik knik een beetje vaag en kijk met grote ogen naar het super deluxe hotel voor me. Boven de schuifdeuren waardoor je naar binnen moet hangen een paar hele mooie ronde lampen. Overal om de deuren hangen lichtjes. Het is gewoon te mooi. 'Kom op droomhoofd. Wil je je kamer nog zien of blijf je hier de hele week staan?' grinnikt Melissa. Ik schud mijn gedachten weg en stap snel op de grote deur af. 'Nee natuurlijk niet!.'
ZO. Ff weer een klein stukje
Als jullie beloven dat jullie morgenochtend heel veel gaan kudoën dan komt er over een uurtje weer een stukje bij
Dat zou heeeeel leuk zijn, ik wil graag een keer in de top.
p.s. Misschien komen er vanavond nog wel meer, want ik blijf tot lang op
Er zijn nog geen reacties.