Hoofdstuk LXXX
Iemand had het over nog tweehonderd hoofdstukken, maar ik denk helaas niet dat dat hem zal worden. Ik weet vrij zeker dat we de honderd nog gemakkelijk zullen halen (hoofdstuk honderd mensen, niet nog honderd hoofdstukken vanaf hier :'D ) maar ik weet niet helemaal zeker hoe ver we daar nog boven zullen komen.
Nu Percy sliep zag hij er voor het eerst sinds hij terug was gekomen weer echt ontspannen uit, en dat stelde Oliver meer gerust dat hij toe wilde geven.
Nu Percy sliep zag hij er voor het eerst sinds hij terug was gekomen weer echt ontspannen uit, en dat stelde Oliver meer gerust dat hij toe wilde geven.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
ik reageer niet meer ene jaar later xDyay voor mij. Ik kan nu tenminste wel doorlezen (:
1 decennium geledenASDFGHJKL;
1 decennium geledenKAN IK ALSJEBLIEFT MET DIT VERHAAL TROUWEN?
Ik ben het eens met Gancanagh :')
1 decennium geledenEn ik ben benieuwd wat er zo belangrijk is!
percy de flirty, haha. Snel verder <3
1 decennium geledenEr zaten geen grote bedoelingen achter het gebaar, maar het leidde Oliver toch erg af.
1 decennium geledenTuurlijk niet, ik heb Perce wel door, sneaky ding
en dan nog:
Percy fronste. Ik zou liever hebben dat je dat niet deed.
Aw, Perce, zei Oliver, lachend, ben je gehecht aan mijn ziel?
Ik zou het meer omschrijven als gehecht zijn aan jou, maar ik denk dat je het ook zo zou kunnen zeggen. Zonder geest blijft er immers vermoedelijk niet meer erg veel van je over.
Dus je houdt niet alleen van me vanwege mijn uiterlijk? Het was plagerig bedoeld, maar toen hij eruit had geflapt had besefte Oliver opeens wat hij eigenlijk vroeg. Percy glimlachte alleen maar naar hem en trok een wenkbrauw op.
Dat is natuurlijk ook een zeer goede reden, maar nee.
Serieus, Ol moet die oogkleppen afzetten