Hoofdstuk LXXX
Iemand had het over nog tweehonderd hoofdstukken, maar ik denk helaas niet dat dat hem zal worden. Ik weet vrij zeker dat we de honderd nog gemakkelijk zullen halen (hoofdstuk honderd mensen, niet nog honderd hoofdstukken vanaf hier :'D ) maar ik weet niet helemaal zeker hoe ver we daar nog boven zullen komen.
Nu Percy sliep zag hij er voor het eerst sinds hij terug was gekomen weer echt ontspannen uit, en dat stelde Oliver meer gerust dat hij toe wilde geven.
Nu Percy sliep zag hij er voor het eerst sinds hij terug was gekomen weer echt ontspannen uit, en dat stelde Oliver meer gerust dat hij toe wilde geven.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
“Dus je houdt niet alleen van me vanwege mijn uiterlijk?”
1 decennium geledenOliver, dear, you're fishing for compliments . Don't do that, Percy dear will give them anyway.
Eerlijk gezegd denk ik dat Perce er voor zichzelf wel achter is, maar Oliver niet wil pushen. Volgens mij hoeft Oliver het maar te vragen aan hem and BOOM; Perciver.
Grote baas: Oliver en Percy, ik heb jullie laten komen omdat dit de spuigaten uit loopt! We worden bedolven onder brieven van fans die willen dat jullie zo snel mogelijk een relatie beginnen en jullie blijven het maar uistellen! Heel het kamp wordt er gespannen van, terwijl we net goede vibraties zoudn kunnen gebruiken.
1 decennium geledenPercy: eh.. maar meneer...
Grote Baas: Heb jij bezwaren tegen het beginnen van een relatie met Oliver?
Percy: Nee.
Grote Baas: Wel, waar wacht je dan op? Oliver heeft duidelijk ook geen bezwaren, een blinde kan dat zien. Kom kom, kus elkaar!
*Percy en Oliver kussen elkaar*
De Grote Baas tovert zich zelf om in een priester en laat hen trouwen en verslaat de dooddoeners en tadaa.. alles is goed. aah, waarom kan alles niet zijn zoals in mijn fantasie?
Oliver heeft ook niets door niets door, he?
1 decennium geledenWat zou er zo dringend zijn?
Ben benieuwd wat Joseph te zeggen heeft^^ Percy is echt aan het flirten met hem en Ollie heeft het niet eens door
1 decennium geleden