Hoofdstuk LXXIX
Jullie lijken het er erg over eens te zijn wat er moet gebeuren. Sorry mensen, maar daar is het nog véél te vroeg voor. We zitten nog maar nauwelijks op hoofdstuk tachtig.
Aangezien de cabine niet erg groot was en voor de helft in beslag werd genomen door een bed, zorgde dat ervoor dat hij zo dichtbij was dat hij Percy’s sproeten had kunnen tellen. Zijn brein werkte aan dat soort ingewikkelde dingen echter niet mee, dus stak hij in plaats daarvan zijn hand uit en raakte hij Percy’s wang aan, gewoon om zichzelf ervan te overtuigen dat hij echt was.
Hij was echt.
Aangezien de cabine niet erg groot was en voor de helft in beslag werd genomen door een bed, zorgde dat ervoor dat hij zo dichtbij was dat hij Percy’s sproeten had kunnen tellen. Zijn brein werkte aan dat soort ingewikkelde dingen echter niet mee, dus stak hij in plaats daarvan zijn hand uit en raakte hij Percy’s wang aan, gewoon om zichzelf ervan te overtuigen dat hij echt was.
Hij was echt.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Veeeel te vroeg....natuurlijk.:p Ik kan nog wel tweehonderd hoofdstukken wachten hoor......
1 decennium geledenAwh, op Ols schouder in slaap vallen, how cute! en absoluut niet romantisch en verliefd hoor *SARCASM*
1 decennium geledennou, inderdaad, hoofdstuk tachtig is veel te vroeg, we gaan voor eenentachtig :p