Hoofdstuk LXXIX
Jullie lijken het er erg over eens te zijn wat er moet gebeuren. Sorry mensen, maar daar is het nog véél te vroeg voor. We zitten nog maar nauwelijks op hoofdstuk tachtig.
Aangezien de cabine niet erg groot was en voor de helft in beslag werd genomen door een bed, zorgde dat ervoor dat hij zo dichtbij was dat hij Percy’s sproeten had kunnen tellen. Zijn brein werkte aan dat soort ingewikkelde dingen echter niet mee, dus stak hij in plaats daarvan zijn hand uit en raakte hij Percy’s wang aan, gewoon om zichzelf ervan te overtuigen dat hij echt was.
Hij was echt.
Aangezien de cabine niet erg groot was en voor de helft in beslag werd genomen door een bed, zorgde dat ervoor dat hij zo dichtbij was dat hij Percy’s sproeten had kunnen tellen. Zijn brein werkte aan dat soort ingewikkelde dingen echter niet mee, dus stak hij in plaats daarvan zijn hand uit en raakte hij Percy’s wang aan, gewoon om zichzelf ervan te overtuigen dat hij echt was.
Hij was echt.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Ahww... zo cute (:
1 decennium geledenIets zegt me dat je dit inderdaad nog tot na de slag om Zweinstein gaat rekken. Mijn schrijfversik beaamt dat dat een mooie oplossing zou zijn en dat daar goede dingen van gemaakt kunnen worden, maar mijn lezersik wil nu.een.kus.
1 decennium geledennatuurlijk veel te vroeg! ik kan nog wel tien jaar wachten als dat betekent dat dit superawesome verhaal nog zolang doorgaat(A)
1 decennium geledenDoet me denken aan die scene uit twilight waar Bella bij Edward in slaap valt en hij zich nogal awkward voelt. (Dat is voor de duidelijkheid wel een compliment hoor)
1 decennium geledenEn natuurlijk is het nog veel te vroeg, na al dat drama. Hun eerste kus moet gewoon perfect zijn (joehoe)
@SPECS; breng haar alsjeblieft niet op ideeën. Ik heb zomaar het gevoel dat Square nog gerust zo door kan gaan tot na de Slag om Zweinstein.
1 decennium geledenEn nu houd ik mijn mond, voordat ik het nog erger maak.