Hoofdstuk LXXVIII
Ik heb jullie al heel lang niet meer gezegd hoe geweldig jullie zijn. Jullie reacties en gewoon al het feit dat er zo veel mensen zijn die dit lezen verbazen me iedere keer weer. ^^
Oliver probeerde zichzelf voor te houden dat het maar woorden waren en dat Michael het niet verdiend had hem daarmee pijn te kunnen doen, maar het was verdomd veel moeilijker om dat ook echt te geloven.
Oliver probeerde zichzelf voor te houden dat het maar woorden waren en dat Michael het niet verdiend had hem daarmee pijn te kunnen doen, maar het was verdomd veel moeilijker om dat ook echt te geloven.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
AAAAAAAAAARGH, Perce is baaaack
1 decennium geledenEn nu zoenen of ik stuur Voldie op je afOmggggg :'D
1 decennium geledenIk ben zo blij nu (:
KHJSDfhkjHKSIDFGBIEUKSHDVLKIUHSDFG@{$TWR(GBYFCKHSDBOUYW$RT%*#.
1 decennium geledenZo. Dat is eruit. Ik vind het ergens redelijk beschamend dat ik op dit punt in het verhaal me al wend tot het schrijven van zulke onnozele en onontcijferbare reacties, maar aan de andere kant is dat eigenlijk mijn schuld niet - in feite heb ik juist al het recht naar jou te wijzen. Tachtig hoofdstukken voor een eerste kus is nou eenmaal erg lang, voor fanfictiestandaarden al helemaal. Ik denk dat ik langzaam gek word. (In de goede zin van het woord, uiteraard. Zolang ik nog geen moorlustige en/of pyromanische drangen ontwikkel, is gek zijn helemaal zo gek nog niet.)
Anyway, om een lang verhaal kort te maken; ASKDJHKAH + ik vind je verhaal geweldig.
@Squib
1 decennium geledenJe bedoelt de w00t smiley?
Die zou Q inderdaad moeten hebben.
ZOENEN, ZOENEN, MAAK ME GEK!
Ahwww.. <3
1 decennium geledenNow kiss.